Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája

Tóth Anikó (2025) Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája.pdf] PDF
Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Tóth Anikó.pdf] PDF
Bírálat Tóth Anikó.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (590kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban a szimfonikus zenekarok marketingstratégiájáról írtam. Az általános marketingelmélet és bevezetés után kitérek a szimfonikus zenekarokat érintő aktuális kihívásokra. Fókuszba helyezem a fiatalabb közönség bevonását, az ehhez szükséges marketinglépéseket. . Kutatásomban primer és szekunder módszereket is alkalmazok. Primer kutatásként egy 16-35 éveseket célzó kérdőívet hoztam létre , szekunder kutatásként az általam fellelt szakirodalom elemzését és feldolgozását választottam. Az eredmények feldolgozását követően bemutatok sikeres magyar és nemzetközi példákat illetve javaslatokat teszek a sikeres marketingstratégia kidolgozására. A munkám lezáró momentumaként összegeztem a dolgozat tanulságait.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4p, élményalapú oktatás, fiatalok, marketingstratégiák, szimfonikus zenekar
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet