Tóth Anikó (2025) Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Szimfonikus zenekarok marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Bírálat Tóth Anikó.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (590kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban a szimfonikus zenekarok marketingstratégiájáról írtam. Az általános marketingelmélet és bevezetés után kitérek a szimfonikus zenekarokat érintő aktuális kihívásokra. Fókuszba helyezem a fiatalabb közönség bevonását, az ehhez szükséges marketinglépéseket. . Kutatásomban primer és szekunder módszereket is alkalmazok. Primer kutatásként egy 16-35 éveseket célzó kérdőívet hoztam létre , szekunder kutatásként az általam fellelt szakirodalom elemzését és feldolgozását választottam. Az eredmények feldolgozását követően bemutatok sikeres magyar és nemzetközi példákat illetve javaslatokat teszek a sikeres marketingstratégia kidolgozására. A munkám lezáró momentumaként összegeztem a dolgozat tanulságait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 4p, élményalapú oktatás, fiatalok, marketingstratégiák, szimfonikus zenekar |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

