Tass Dávid Tas (2025) A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. társadalmi felelősségvállalásának bemutatása, avagy hogyan járul hozzá a vállalat CSR tevékenysége a közlekedési morál javításához. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. társadalmi felelősségvállalásának bemutatása, avagy hogyan járul hozzá a vállalat CSR tevékenysége a közlekedési morál javításához_Tass Dávid Tas_Szakdolgozat_BJBT5A (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
tdt-csr_kulso_konz_ert_marczin_2025-05-09_20250509105844.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (198kB) |
|
|
PDF
TassD_ bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (191kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja, hogy megvizsgálja, mennyire ismert és milyen hatékonysággal működik egy állami vállalat CSR tevékenysége, különösen a közlekedésbiztonság szempontjából. A kutatás arra keresi a választ, hogy egy közlekedési tevékenységhez kapcsolódó állami vállalat CSR kezdeményezése, hogyan formálhatja a közlekedési szokásokat, milyen konkrét intézkedésekkel járul hozzá a biztonságos közlekedéshez, és milyen szerepet játszik a kommunikáció ezek megismertetésében. A dolgozat először bemutatja a CSR fogalmát és annak hatását a közlekedési morálra, majd két kutatási módszert alkalmaz: egy online kérdőívet, amely a lakossági véleményeket vizsgálja, valamint szakértőkkel készített miniinterjúkat. Az eredmények rámutatnak arra, hogy az emberek eltérően értik és ismerik a vállalatok CSR törekvéseit ugyanakkor hatalmas társadalmi igény mutatkozik a vállalatok társadalmi felelősségvállalási tevékenységeire. A dolgozat kitér a NÚSZ Zrt. CSR stratégiájára, elemzi a #Közlekedjbiztonságosan kampányt, valamint bemutatja a vállalat kommunikációs stratégiáját a PESO modell segítségével. A kutatás konklúziója szerint egy jól kidolgozott és megfelelően kommunikált CSR program hozzájárulhat a közlekedési morál javításához, és hosszú távon növelheti a társadalmi tudatosságot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | záródolgozat |
|---|---|
| Kulcsszavak: | állami vállalat, CSR kampány, kommunikációs stratégia, közlekedési morál, társadalmi felelősségvállalás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

