Toldi Anna (2025) Utazási szolgáltatások és fogyasztói döntések: Generációs eltérések a piac alakulásában. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
DIPLOMADOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (888kB) |
|
|
PDF
Toldi Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (62kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Baby Boomer, X, Y és Z generációk utazási szokásainak és döntési mechanizmusainak összehasonlító elemzését tűzi ki célul. A kutatás vegyes módszertannal – kérdőíves felméréssel és félig strukturált interjúkkal – vizsgálja, hogy a különböző generációk milyen motivációk, értékek és technológiai szokások mentén hozzák meg utazási döntéseiket. Az eredmények rávilágítanak a digitális eszközök, a közösségi média és a fenntarthatóság eltérő szerepére, valamint a generációk közötti főbb különbségekre és hasonlóságokra. A dolgozat gyakorlati javaslatokat fogalmaz meg a turisztikai szolgáltatók számára a generáció specifikus igények hatékonyabb kiszolgálása érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | digitalizáció, fenntarthatóság, generációs különbségek, utazási szokások, vásárlói magatartás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

