Online marketing eszközök alkalmazása a Bau-Systeme 92 Zrt-nél

Szántói-Szabó Clarissa (2025) Online marketing eszközök alkalmazása a Bau-Systeme 92 Zrt-nél. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szántói-Szabó Clarissa - X45STQ - Záródolgozat.pdf] PDF
Szántói-Szabó Clarissa - X45STQ - Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Biralat_Szántói-Szabó Clarissa.pdf] PDF
Biralat_Szántói-Szabó Clarissa.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (248kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom során a Bau-Systeme 92 Zrt., építőipari szektorban kereskedelmi szerepet betöltő vállalat online marketing eszközeit vizsgáltam, valamint primer kutatással feltártam a fogyasztók magatartását, és javaslatot tettem új online marketing eszközök bevezetésére.A Bau-Systeme 92 Zrt-t SWOT analízissel elemeztem, továbbá bemutattam az marketingstratégiáját és a marketing mix elemeit, illetve szó került az értékesítési tölcséréről is.A cég által alkalmazott online marketing eszközöket a POE elv szerinti csoportosítással szemléltettem.A vállalat átfogó elemzését követően a primer kutatásom eredményei kerültek bemutatásra, melyből megállapítható, hogya vásárlói döntésben kiemelt szerepet játszanak a termékekről és a vállalatról szóló vélemények, valamintaz online hirdetések és a kedvezmények is jelentős befolyással vannak a felhasználókra. A következtetésekre reagálvajavasoltam az értékelések és vélemények írására való vásárlói buzdítást, valamint a felugró, popup ablakok alkalmazását, melyek olyan sürgető kedvezményeket közvetítenek, amik „kihagyhatatlan ajánlat” hatását keltik.A záródolgozatom konklúzióját tekintve elmondható, hogy aBau-Systeme 92 Zrt. eredményesen használja az online marketing eszközöket, és aktív jelenlétet mutat az online csatornákon. Megjelenéseikben egységes és következetes marketingkommunikációt alkalmaz az omnichanel marketingstratégiája révén. A javasolt eszközök bevezetésével lehetősége adódhat a versenyképessége növelésére, annak ellenére, hogy jelenleg az építőipari szektorban kiélezett verseny figyelhető meg a kedvezőtlen gazdasági tényezők miatt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, építőipar - építészet, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet