Szántói-Szabó Clarissa (2025) Online marketing eszközök alkalmazása a Bau-Systeme 92 Zrt-nél. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Szántói-Szabó Clarissa - X45STQ - Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
Biralat_Szántói-Szabó Clarissa.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (248kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom során a Bau-Systeme 92 Zrt., építőipari szektorban kereskedelmi szerepet betöltő vállalat online marketing eszközeit vizsgáltam, valamint primer kutatással feltártam a fogyasztók magatartását, és javaslatot tettem új online marketing eszközök bevezetésére.A Bau-Systeme 92 Zrt-t SWOT analízissel elemeztem, továbbá bemutattam az marketingstratégiáját és a marketing mix elemeit, illetve szó került az értékesítési tölcséréről is.A cég által alkalmazott online marketing eszközöket a POE elv szerinti csoportosítással szemléltettem.A vállalat átfogó elemzését követően a primer kutatásom eredményei kerültek bemutatásra, melyből megállapítható, hogya vásárlói döntésben kiemelt szerepet játszanak a termékekről és a vállalatról szóló vélemények, valamintaz online hirdetések és a kedvezmények is jelentős befolyással vannak a felhasználókra. A következtetésekre reagálvajavasoltam az értékelések és vélemények írására való vásárlói buzdítást, valamint a felugró, popup ablakok alkalmazását, melyek olyan sürgető kedvezményeket közvetítenek, amik „kihagyhatatlan ajánlat” hatását keltik.A záródolgozatom konklúzióját tekintve elmondható, hogy aBau-Systeme 92 Zrt. eredményesen használja az online marketing eszközöket, és aktív jelenlétet mutat az online csatornákon. Megjelenéseikben egységes és következetes marketingkommunikációt alkalmaz az omnichanel marketingstratégiája révén. A javasolt eszközök bevezetésével lehetősége adódhat a versenyképessége növelésére, annak ellenére, hogy jelenleg az építőipari szektorban kiélezett verseny figyelhető meg a kedvezőtlen gazdasági tényezők miatt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, építőipar - építészet, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

