Pallai Panna Viola (2025) Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata: A Mazuri ügynökség példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Záródolgozat - Pallai Panna Viola - Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (745kB) |
|
|
PDF
Pallai Panna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Mazuri Marketing ügynökségnél szerzett szakmai gyakorlat tapasztalataira épül. Bemutatja, hogyan támogatják az értékesítést a modern marketing eszközök, különösen a tartalomgyártás, a lead generálás és az online-offline kampányok. Primer kutatás segítségével vizsgálja a fogyasztói attitűdöket és javaslatokat fogalmaz meg a hatékonyabb marketingkommunikáció kialakítására. A vizsgálatok eredményei hasznos iránymutatásul szolgálhatnak a jövőbeli marketingstratégiák kialakításában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | direkt marketing, marketing, marketing terv, marketingeszközök, vállalati marketing stratégiák |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

