Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata: A Mazuri ügynökség példáján keresztül

Pallai Panna Viola (2025) Értékesítés-támogató marketing eszközök hatékonyságának vizsgálata: A Mazuri ügynökség példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat - Pallai Panna Viola - Nyilatkozat.pdf] PDF
Záródolgozat - Pallai Panna Viola - Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (745kB)
[thumbnail of Pallai Panna.pdf] PDF
Pallai Panna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (236kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a Mazuri Marketing ügynökségnél szerzett szakmai gyakorlat tapasztalataira épül. Bemutatja, hogyan támogatják az értékesítést a modern marketing eszközök, különösen a tartalomgyártás, a lead generálás és az online-offline kampányok. Primer kutatás segítségével vizsgálja a fogyasztói attitűdöket és javaslatokat fogalmaz meg a hatékonyabb marketingkommunikáció kialakítására. A vizsgálatok eredményei hasznos iránymutatásul szolgálhatnak a jövőbeli marketingstratégiák kialakításában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: direkt marketing, marketing, marketing terv, marketingeszközök, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet