A CRM automatizáció hatása a marketingkommunikációban és vállalati kiépítése a Danubius Hotels Zrt. példáján keresztül

Szabó Ágnes (2025) A CRM automatizáció hatása a marketingkommunikációban és vállalati kiépítése a Danubius Hotels Zrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szabo_Agnes_D9A9MZ.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szabo_Agnes_D9A9MZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Június 30..

Download (830kB)
[thumbnail of bizalmas.pdf] PDF
bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (159kB)
[thumbnail of Szabó Ágnes_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Szabó Ágnes_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (253kB)
[thumbnail of szabo-agnes-szakdolgozat-biralat-nagy-zoltan-gergely.pdf] PDF
szabo-agnes-szakdolgozat-biralat-nagy-zoltan-gergely.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (70kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban azt vizsgálom, milyen hatással van egy CRM rendszer és a hozzá kapcsolódó marketingautomatizáció a vállalati kommunikációra. Hipotéziseim szerint a CRM és marketingautomatizáció hatékonyabb célzást, személyre szabottabb kommunikációt és versenyelőnyt biztosít a turizmusban. Emellett elengedhetetlenek egy modern hűségprogram működéséhez, és a közösen kialakított projektfolyamatok hosszú távon is hozzájárulnak a szervezeti fejlődéshez. A Danubius Hotels Zrt.-nél szerzett tapasztalataim alapján mutatom be, hogyan járulhat hozzá egy új, digitális kedvezményprogram a vendégélmény növeléséhez és a lojalitás erősítéséhez, valamint, hogy miért kapcsolódik össze szorosan a CRM rendszerrel. Kutatásom kvalitatív módszertannal készült, célom pedig az volt, hogy gyakorlati szempontból vizsgáljam meg a CRM rendszerek lehetőségeit, feltárjam a további fejlesztési irányokat, és az eredmények tükrében értékeljem a felállított hipotéziseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció - automatizálás, CRM, marketingkommunikáció, online marketing, szállodaipar
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet