Fürtös Eszter (2025) A HELL Energy Coffee márka újrapozícionálása. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
A HELL ENERGY COFFEE MÁRKA ÚJRAPOZÍCIONÁLÁSA.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Április 25.. Download (1MB) |
|
|
PDF
Szakdolgozat nyilatkozat bizalmas státusz_Fürtös Eszter_OBIEUK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (37kB) |
|
|
PDF
Bírálat - Szekeres Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (64kB) |
|
|
PDF
Fürtös Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (691kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban elsőként az újrapozícionálás elméleti hátterét vizsgáltam meg, bemutatva a pozícionálás és újrapozícionálás alapvető marketingelméleti megközelítéseit, a releváns elméleti modelleket, a kockázatokat és kihívásokat, valamint a sikeres újrapozícionálási folyamat főbb lépéseit. Ezt követően a HELL Energy Coffee márka helyzetét elemeztem a hazai fogyasztásra kész jegeskávé piacon, különös figyelmet fordítva a márka piaci pozíciójára, fogyasztói megítélésére és a kategórián belüli versenyhelyzetre. Az elemzés során feltérképeztem a márkát övező kihívásokat, a fogyasztói percepcióban megjelenő bizonytalanságokat, valamint azokat a tényezőket, amelyek indokolttá tették a márka újrapozícionálását. A dolgozatomban ezt követően részletesen elemzem a márka újrapozícionálásának folyamatát, hatásait, illetve az eredményeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | marketing-kampány, márkaépítés, márkanév, médiastratégia, pozícionálás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

