Sárközi Renáta Izabella (2025) A branding és a csomagolás design összefüggése. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT2025_SÁRKÖZIRENÁTAIZABELLA_EW4WTT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
BÍRÁLAT_Sárközi Renáta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
|
|
PDF
Bírálat_belső_Sárközi Renáta Izebella.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az üdítőitalok csomagolásának designját vizsgálja a fogyasztói döntések, márkahűség és azonosíthatóság szempontjából. Kérdőíves kutatás alapján megállapítható, hogy a design nem csupán esztétikai elem, hanem befolyásolja a márkához való kötődést és a vásárlási hajlandóságot is. A vizuális megjelenés tudatos tervezése kulcsfontosságú a piaci sikerhez. A letisztult és következetes arculat növeli a termék iránti bizalmat. A dolgozat a grafikai gyakorlat és a fogyasztói visszajelzések összekapcsolásával kínál gyakorlati javaslatokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | branding, csomagolástechnika, design, marketing, márkaépítés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

