A branding és a csomagolás design összefüggése

Sárközi Renáta Izabella (2025) A branding és a csomagolás design összefüggése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT2025_SÁRKÖZIRENÁTAIZABELLA_EW4WTT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT2025_SÁRKÖZIRENÁTAIZABELLA_EW4WTT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BÍRÁLAT_Sárközi Renáta.pdf] PDF
BÍRÁLAT_Sárközi Renáta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (227kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Sárközi Renáta Izebella.pdf] PDF
Bírálat_belső_Sárközi Renáta Izebella.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (184kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az üdítőitalok csomagolásának designját vizsgálja a fogyasztói döntések, márkahűség és azonosíthatóság szempontjából. Kérdőíves kutatás alapján megállapítható, hogy a design nem csupán esztétikai elem, hanem befolyásolja a márkához való kötődést és a vásárlási hajlandóságot is. A vizuális megjelenés tudatos tervezése kulcsfontosságú a piaci sikerhez. A letisztult és következetes arculat növeli a termék iránti bizalmat. A dolgozat a grafikai gyakorlat és a fogyasztói visszajelzések összekapcsolásával kínál gyakorlati javaslatokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, csomagolástechnika, design, marketing, márkaépítés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:22
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet