Rádler Anasztázia (2025) Marketingkommunikáció és a különböző marketingkommunikációs eszközök fogyasztói megítélése a Nike példáján keresztül a Z generáció körében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
RÁDLER ANASZTÁZIA_V28DVM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
SZD.RadlerAnasztazia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (112kB) |
|
|
PDF
RÁDLER ANASZTÁZIA_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (404kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom középpontjában a marketingkommunikáció és a különböző marketingkommunikációs eszközök fogyasztói megítélése áll, amit a Nike példáján keresztül vizsgálok a Z generáció körében.Az irodalmi feldolgozásban írtam a marketingkommunikációról, illetve a marketingkommunikációs mixről, ismertettem a reklám fontosabb ismérveit, a reklám modellt, és a tömegkommunikációs eszközöket. Ezután fontosnak tartottam, hogy az online marketing térnyeréséről is írjak, hiszen az utóbbi időben hatalmas nagy jelentőségre tett szert. Az általános bemutató rész után már a kutatásom fő célpontjára a Nike-ra helyeztem a fókuszt. A márka rövid bemutatásával kezdtem majd a marketingkommunikációs mix alapján elemeztem a marketingkommunikációs tevékenységeit és utána kitértem pár híres kampányára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, kommunikációs eszközök, marketingkommunikáció, reklám, reklámkampány, Z generáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

