Vendéglátás és marketing Balatonfüreden - Égszínkék esettanulmány

Nikl Luca (2025) Vendéglátás és marketing Balatonfüreden - Égszínkék esettanulmány. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (8MB)
[thumbnail of Biralat.pdf] PDF
Biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (20kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Nikl Luca.pdf] PDF
Bírálat_belső_Nikl Luca.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (185kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogy milyen hatással van a közösségi média, a digitális marketing és a marketingkommunikációs eszközök egy vállalkozás működésére, ezért választottam a balatonfüredi Égszínkék Balatonfüred Kávézó és Koktélbárt vizsgálati alanynak. Témám jelentőségét az adja, hogy a marketingkommunikáció nemcsak a stratégia helyes alkalmazását erősíti meg, hanem felveti azt a kérdést is, hogy a Balaton szezonalitása pár éven belül háttérbe szorulhat-e, és az egész éves turizmus válhat-e jellemzővé.Szakdolgozatomban elsősorban azt vizsgálom, hogy egy vendéglátó egység hogyan tud egész évben nyitva tartani Balatonfüreden, a Balaton régiójában, amely alapvetően a nyári szezonra épülő turizmusra jellemző. Arra keresem a választ, hogy milyen kommunikációs és marketingeszközök szükségesek ahhoz, hogy a vendéglátóhely a szezonon kívüli időszakokban is képes legyen vendégeket bevonzani. Megvizsgálom az általam választott egység, az Égszínkék Balatonfüred Kávézó és Koktélbár marketingstratégiáját, különös figyelmet fordítva azokra az eszközökre, amelyek hozzájárulnak a bár folyamatosan növekvő népszerűségéhez. Elemzem, hogyan befolyásolja a marketing a vendégforgalmat és a márka ismertségét, továbbá milyen lehetőségek rejlenek az online marketing eszközeiben és az évszakhoz igazodó kampányokban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing, vendéglátás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:22
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet