Farkas Alexandra (2025) Generációs különbségek és fogyasztási preferenciák: Az X generáció és a Z generáció vásárlási szokásainak összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Farkas Alexandra FG732Z szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Farkas Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (251kB) |
|
|
PDF
Farkas_Alexandra_értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (59kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy megvizsgáljam és összehasonlítsam két különböző generáció, a Z generáció és az X generáció vásárlási szokásait és preferenciáit Magyarországon. Az X generáció tagjai – akik 1965 és 1980 között születtek – egy olyan világban nőttek fel, ahol az online vásárlás és az azonnali információcsere nem volt elérhető. Ezzel szemben a Z generáció tagjai, akik 1995 után születtek, már a digitális korban nőttek fel, és mindennapjaik szerves része a közösségi média és az online platformok. Ez a különbség alapvetően határozza meg a két generáció vásárlási szokásait, illetve az általuk preferált csatornákat és információforrásokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztás, fogyasztói magatartás, közösségi média, vásárlási szokás, X generáció, Z generáció |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

