Fogyasztói magatartás elemzése az elektromos autók piacán, a Tesla és BYD példáján keresztül

Szűcs Alexandra Andrea (2025) Fogyasztói magatartás elemzése az elektromos autók piacán, a Tesla és BYD példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szűcs Alexandra Szakdolgozat.pdf] PDF
Szűcs Alexandra Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Bírálat.pdf] PDF
Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (125kB)
[thumbnail of Szűcs Alexandra.pdf] PDF
Szűcs Alexandra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (229kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatban bemutatom röviden az elektromos autók történetét és megjelenését Magyarországon. Célom, hogy részletesen bemutassam az elektromos autók magyar piacának jelenlegi helyzetét két nagy márkán keresztül, a fogyasztói preferenciákat és a technológiai fejlődés hatását. Igyekszem alaposan körbejárni, hogy miként befolyásolja a környezettudatos döntéshozatal a társadalmi és gazdasági struktúrákat. Szeretném bemutatni a fogyasztói preferenciákat, amelyek meghatározzák a magyar piac alakulását. Szeretnék választ kapni arra, hogy a magyar embereknek vannak-e kétségeik a megújuló energiaforrással rendelkező járművekkel kapcsolatban, illetve hol és milyen módon tájékozódnak autóvásárlásaik során. A BYD-t és Tesla-t fogom alapul venni, mint kiemelkedő szereplők és egymásnak legnagyobb riválisai a piacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autópiac, elektromos autó, fogyasztói magatartás, Magyarország, technológiai fejlődés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:22
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet