Szűcs Alexandra Andrea (2025) Fogyasztói magatartás elemzése az elektromos autók piacán, a Tesla és BYD példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Szűcs Alexandra Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
|
PDF
Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (125kB) |
|
|
PDF
Szűcs Alexandra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (229kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatban bemutatom röviden az elektromos autók történetét és megjelenését Magyarországon. Célom, hogy részletesen bemutassam az elektromos autók magyar piacának jelenlegi helyzetét két nagy márkán keresztül, a fogyasztói preferenciákat és a technológiai fejlődés hatását. Igyekszem alaposan körbejárni, hogy miként befolyásolja a környezettudatos döntéshozatal a társadalmi és gazdasági struktúrákat. Szeretném bemutatni a fogyasztói preferenciákat, amelyek meghatározzák a magyar piac alakulását. Szeretnék választ kapni arra, hogy a magyar embereknek vannak-e kétségeik a megújuló energiaforrással rendelkező járművekkel kapcsolatban, illetve hol és milyen módon tájékozódnak autóvásárlásaik során. A BYD-t és Tesla-t fogom alapul venni, mint kiemelkedő szereplők és egymásnak legnagyobb riválisai a piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | autópiac, elektromos autó, fogyasztói magatartás, Magyarország, technológiai fejlődés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:22 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

