Varga Krisztián (2025) A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
varga_krisztián_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (9MB) |
|
|
PDF
bírálat_varga_krisztián_2025.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (117kB) |
|
|
PDF
Bírálat_belső_Varga Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom témája a csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjánakhatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon. Számomra egy nagyon foglalkoztatott téma, hiszen egy rohanó világban élünk, ahol az emberek nagy része a gyors, könnyű megoldásokatkeresi. Az automaták megjelenése és folyamatos fejlődése egyértelműen reagál a modern fogyasztási elvárásokra. A kutatás során a következő kérdésekre kerestem a választ: a szolgáltatásmarketing alappillérjei valóban be tudják folyásolni a sikerességet a csomagautomaták reklámjainál? Mi a fontosabb az emberek számára, az idő vagy az anyagi kérdések? Tényleg a fiatalabb korosztály online térben, az idősebb pedig offline térben van jobban jelen? Ezekre a feltevésekre kerestem a választ a dolgozatomban. A vizsgálatom során egy online kérdőívet dolgoztam ki, amelynek célja, hogy felmérjem, hogyan befolyásolják a csomagautomaták marketingkommunikációs eszközei a fogyasztói döntéseket a hazai piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | csomagautomaták, csomagolástechnika, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, online marketing, szolgáltatásmarketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

