Mire is jó az employer branding? Munkavállalói igényekre alapuló munkavállalói márkaépítés a KFC márkánál

Rózsa-Véber Nóra (2025) Mire is jó az employer branding? Munkavállalói igényekre alapuló munkavállalói márkaépítés a KFC márkánál. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_Rózsa_Véber_Nóra_2025.pdf] PDF
Záródolgozat_Rózsa_Véber_Nóra_2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Rózsa-Véber Nóra_biralat.pdf] PDF
Rózsa-Véber Nóra_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (422kB)

Absztrakt (kivonat)

Ebben a dolgozatban megismerhetjük, hogy milyen lépések mentén dolgozhatunk ki egyemployer branding startégiát a magyarországi KFC számára. A szekunder kutatásbanmegnézzük a Márka/ brand és az employer branding fogalmát, az imázs és az EVP szerepét astratégia alkotásban, valamint feltárjuk azokat a pontokat, amit marketing eszközökkelfeltehetőleg lehet befolyásolni. Primer kutatásomban pedig egy kvantitatív kérdőíves kutatástalkalmaztam, melynek fő kutatási kérdése, hogy: A potenciális munkavállalók milyenfeltételek teljesülése mellett dolgoznának szívesen egy gyorséttermi pozícióban?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: employer branding, KFC, közösségi média, kvalitatív módszerek, kvantitatív módszerek, munkavállalói márkaépítés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:21
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet