Rózsa-Véber Nóra (2025) Mire is jó az employer branding? Munkavállalói igényekre alapuló munkavállalói márkaépítés a KFC márkánál. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Záródolgozat_Rózsa_Véber_Nóra_2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Rózsa-Véber Nóra_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (422kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a dolgozatban megismerhetjük, hogy milyen lépések mentén dolgozhatunk ki egyemployer branding startégiát a magyarországi KFC számára. A szekunder kutatásbanmegnézzük a Márka/ brand és az employer branding fogalmát, az imázs és az EVP szerepét astratégia alkotásban, valamint feltárjuk azokat a pontokat, amit marketing eszközökkelfeltehetőleg lehet befolyásolni. Primer kutatásomban pedig egy kvantitatív kérdőíves kutatástalkalmaztam, melynek fő kutatási kérdése, hogy: A potenciális munkavállalók milyenfeltételek teljesülése mellett dolgoznának szívesen egy gyorséttermi pozícióban?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | employer branding, KFC, közösségi média, kvalitatív módszerek, kvantitatív módszerek, munkavállalói márkaépítés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

