Szabó-Nagy Rikarda Rita (2025) A hazai drogériaszegmens versenyanalízise. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
A hazai drogériaszegmens versenyanalízise- Szabó-Nagy Rikarda Rita.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (910kB) |
|
|
PDF
Szabó-Nagy Rikarda Rita bírálat 202526 tavasz.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (198kB) |
|
|
PDF
Külső-konzulensi-bírálat-Papp Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (157kB) |
Absztrakt (kivonat)
A jelen dolgozat középpontjában a hazai szépségiparban tevékenykedő drogériák által alkalmazott stratégiák elemzése áll. Az ágazat dinamikus fejlődése, a változó fogyasztói igények és a digitalizáció hatására ugyanis egyre nagyobb hangsúlyt kapnak azon stratégiák, amelyek a vállalatok versenyképességét és fenntartható működését támogatják. A dolgozat fő célja megvizsgálni, vajon az ágazat szereplői számára mennyire kifizetődő az omnichannel stratégia alkalmazása, azaz, hogy különböző értékesítési csatornákat – például fizikai boltokat, webáruházakat és a közösségi média felületein alapuló értékesítést – integráltan alkalmazzanak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | drogériák, e-kereskedelem, hűségproram, márkahűség, saját márkás termékek, versenyelemzés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

