A hazai drogériaszegmens versenyanalízise

Szabó-Nagy Rikarda Rita (2025) A hazai drogériaszegmens versenyanalízise. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A hazai drogériaszegmens versenyanalízise- Szabó-Nagy Rikarda Rita.pdf] PDF
A hazai drogériaszegmens versenyanalízise- Szabó-Nagy Rikarda Rita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (910kB)
[thumbnail of Szabó-Nagy Rikarda Rita bírálat 202526 tavasz.pdf] PDF
Szabó-Nagy Rikarda Rita bírálat 202526 tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (198kB)
[thumbnail of Külső-konzulensi-bírálat-Papp Máté.pdf] PDF
Külső-konzulensi-bírálat-Papp Máté.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (157kB)

Absztrakt (kivonat)

A jelen dolgozat középpontjában a hazai szépségiparban tevékenykedő drogériák által alkalmazott stratégiák elemzése áll. Az ágazat dinamikus fejlődése, a változó fogyasztói igények és a digitalizáció hatására ugyanis egyre nagyobb hangsúlyt kapnak azon stratégiák, amelyek a vállalatok versenyképességét és fenntartható működését támogatják. A dolgozat fő célja megvizsgálni, vajon az ágazat szereplői számára mennyire kifizetődő az omnichannel stratégia alkalmazása, azaz, hogy különböző értékesítési csatornákat – például fizikai boltokat, webáruházakat és a közösségi média felületein alapuló értékesítést – integráltan alkalmazzanak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: drogériák, e-kereskedelem, hűségproram, márkahűség, saját márkás termékek, versenyelemzés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:21
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet