Rostás Kevin (2025) Az Aldi kereskedelmi diszkontlánc marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Záródolgozat_Rostás_Kevin_W2DEDY_2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Rostás Kevin_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az Aldi diszkontáruház lánc globális sikerének kulcsa a költséghatékonyságra épülő diszkontelvű marketingstratégia, amely a fenntarthatóságot, termékminőséget és vásárlói élményt egyaránt szem előtt tartja. A dolgozat célja, hogy feltárja, miként befolyásolja az Aldi marketingkommunikációja a fogyasztói döntéseket, és hogyan segítik elő és őrzik meg a vásárlói hűséget. A kutatás során az áruház marketingkommunikációját elemzem, személyes tapasztalataimra és kutatásaimra alapozva, javaslatokkal kiegészítve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | kiskereskedelem, marketing, marketingstratégia, termékpolitika, trendek, üzleti modellek |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

