Az Aldi kereskedelmi diszkontlánc marketing stratégiája

Rostás Kevin (2025) Az Aldi kereskedelmi diszkontlánc marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_Rostás_Kevin_W2DEDY_2025.pdf] PDF
Záródolgozat_Rostás_Kevin_W2DEDY_2025.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Rostás Kevin_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Rostás Kevin_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)

Absztrakt (kivonat)

Az Aldi diszkontáruház lánc globális sikerének kulcsa a költséghatékonyságra épülő diszkontelvű marketingstratégia, amely a fenntarthatóságot, termékminőséget és vásárlói élményt egyaránt szem előtt tartja. A dolgozat célja, hogy feltárja, miként befolyásolja az Aldi marketingkommunikációja a fogyasztói döntéseket, és hogyan segítik elő és őrzik meg a vásárlói hűséget. A kutatás során az áruház marketingkommunikációját elemzem, személyes tapasztalataimra és kutatásaimra alapozva, javaslatokkal kiegészítve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kiskereskedelem, marketing, marketingstratégia, termékpolitika, trendek, üzleti modellek
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:21
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet