Takács Réka Kamilla (2025) A kiemelt összetevők szerepe az arcápolási termékek marketingkommunikációjának és márkaimázsának alakításában, valamint a fogyasztói magatartásban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Takács Réka IRUAUF.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (892kB) |
|
|
PDF
Bírálat Takács Réka Kamilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (527kB) |
|
|
PDF
Takács Réka Kamilla Külső Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (81kB) |
Absztrakt (kivonat)
Tanulmányomban az arcápolási termékek összetevőkre fókuszáló marketingkommunikációját vizsgáltam a fogyasztói döntések befolyásolásának szempontjából. A kutatás középpontjában az állt, hogy az összetevők hétköznapi vagy tudományos bemutatása, a clean beauty mozgalom üzenetei, valamint az innovatív hatóanyagok milyen mértékben alakítják a vásárlói preferenciákat és a márkák iránti bizalmat. Elemzésem során igazoltam, hogy a transzparens, szakmailag megalapozott kommunikáció nem csupán növeli a vásárlási hajlandóságot, hanem aktívan formálja a fogyasztók bőrápolási szokásait is. A dolgozat kiemelten foglalkozik a marketingkommunikáció és a fogyasztói attitűdök közötti kapcsolat mechanizmusával, rávilágítva a tudatos döntéshozatal növekvő jelentőségére a bőrápolási iparágban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | arcápolási termékek, fogyasztói magatartás, kozmetikai cikkek, marketingkommunikáció, márkaépítés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

