Máté Réka,Eszter (2016) Jellemző reklamáció fajták és azok kezelésének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
MNKRNK_Szakdolgozat_Bizalmas.PDF Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (180kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Reklamáció, Reklamációkezelés , Kezelés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 09. 10:53 |
Utolsó módosítás: | 2016. Okt. 14. 09:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |