Nyirádi Enikő Dorina (2025) Paraszociális kapcsolatok marketingjelentősége. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
_Szakdolgozat_Nyirádi.Enikő.S399Z8.2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (683kB) |
|
|
PDF
Szakdolgozat_Kulso_Biralati_Sablon_pontozassal_reszletezve_LR.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (162kB) |
|
|
PDF
SZD.NyiradiEniko.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (106kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom középpontjában a paraszociális kapcsolatok marketingjelentősége áll, megvizsgálva ennek a kapcsolatnak az előnyeit, hátrányait és befolyását a vásárlási döntésekben. Kutatásom célja annak feltárása, hogy a paraszociális kapcsolatok mennyiben ösztönzik az embereket a vásárlásra és mekkora hatással vannak a vásárlási döntéseikre.A közösségi média elterjedésével a paraszociális kapcsolatok szerepe napjainkban egyre nagyobb jelentőséggel bír. Az emberek nap mint nap követik kedvenc hírességeiket online, ezáltal sokszor úgy érzik, mintha személyes kapcsolatot ápolnának velük, még akkor is, ha valójában nem is találkoztak. Ez a látszólagos közelség erőteljesen befolyásolja a fogyasztói magatartást, hiszen a médiaszemélyiségek ajánlásai növelhetik a vásárlási hajlandóságot, még akkor is, ha az adott termékre valójában nincs szükség.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | hitelesség, impulzus vásárlás, közösségi média, Paraszociális kapcsolat, vásárlói döntés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

