A táplálékkiegészítők fogyasztási szokásainak és sportmárkák által alkalmazott közösségi média marketingstratégiáinak vizsgálata

Jankó Zsombor (2025) A táplálékkiegészítők fogyasztási szokásainak és sportmárkák által alkalmazott közösségi média marketingstratégiáinak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Jankó Zsombor -Szakdolgozat.pdf] PDF
Jankó Zsombor -Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Jankó Zsombor - külső konzulens bírálat.pdf] PDF
Jankó Zsombor - külső konzulens bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (279kB)
[thumbnail of Bírálat Jankó Zsombor.pdf] PDF
Bírálat Jankó Zsombor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (583kB)

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt évtizedekben a táplálékkiegészítők piaca robbanásszerű növekedésen ment keresztül, aminek hatására a marketingkommunikáció szerepe egyre fontosabbá vált ezen az iparágon belül is. Az egészséges életmódra való törekvés, a fitnesz trendek térhódítása és az élelmiszeripari innovációk együttese hozzájárult a táplálékkiegészítők iránti kereslet fokozódásához. Az ágazatban működő márkák számára a fogyasztók figyelme, bizalma és hűsége kulcsfontosságú, amit hatékony marketingkommunikációs stratégiákkal igyekeznek elérni és megtartani. A dolgozatomban azt a kérdést fogom körbejárni, hogy a táplálékkiegészítő márkák marketingkommunikációja milyen módon befolyásolja a fogyasztói magatartást, különösen a bizalom kiépítésében, a vásárlási döntések meghozatalában és a márkahűség kialakításában. A témaválasztásom hátterében az áll, hogy a táplálékkiegészítők fogyasztása napjainkban nemcsak az élsportolók vagy fitneszrajongók körében elterjedt, hanem egyre inkább a mindennapi ember szokásainak részévé is vált.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, közösségi média, marketingstratégiák, márka, online marketing, táplálékkiegészítők, táplálkozás, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:21
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet