Jankó Zsombor (2025) A táplálékkiegészítők fogyasztási szokásainak és sportmárkák által alkalmazott közösségi média marketingstratégiáinak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Jankó Zsombor -Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Jankó Zsombor - külső konzulens bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (279kB) |
|
|
PDF
Bírálat Jankó Zsombor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (583kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt évtizedekben a táplálékkiegészítők piaca robbanásszerű növekedésen ment keresztül, aminek hatására a marketingkommunikáció szerepe egyre fontosabbá vált ezen az iparágon belül is. Az egészséges életmódra való törekvés, a fitnesz trendek térhódítása és az élelmiszeripari innovációk együttese hozzájárult a táplálékkiegészítők iránti kereslet fokozódásához. Az ágazatban működő márkák számára a fogyasztók figyelme, bizalma és hűsége kulcsfontosságú, amit hatékony marketingkommunikációs stratégiákkal igyekeznek elérni és megtartani. A dolgozatomban azt a kérdést fogom körbejárni, hogy a táplálékkiegészítő márkák marketingkommunikációja milyen módon befolyásolja a fogyasztói magatartást, különösen a bizalom kiépítésében, a vásárlási döntések meghozatalában és a márkahűség kialakításában. A témaválasztásom hátterében az áll, hogy a táplálékkiegészítők fogyasztása napjainkban nemcsak az élsportolók vagy fitneszrajongók körében elterjedt, hanem egyre inkább a mindennapi ember szokásainak részévé is vált.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, közösségi média, marketingstratégiák, márka, online marketing, táplálékkiegészítők, táplálkozás, vállalkozás marketingstratégiája |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:21 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

