Az MBH Bank rebrandingje és új marketingstratégiája

Nagy Viktória (2025) Az MBH Bank rebrandingje és új marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of AZ MBH BANK REBRANDINGJE ÉS ÚJ MARKETINGSTRATÉGIÁJA, szerzői nyilatkozattal.pdf] PDF
AZ MBH BANK REBRANDINGJE ÉS ÚJ MARKETINGSTRATÉGIÁJA, szerzői nyilatkozattal.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 18..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (22kB)
[thumbnail of Nagy_Viktória_szakdolgozatBiralat_TothAndrea_06012025.pdf] PDF
Nagy_Viktória_szakdolgozatBiralat_TothAndrea_06012025.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (396kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat az MBH Bank rebranding folyamatát és az ehhez kapcsolódó új marketingstratégia kialakítását vizsgálja, különös tekintettel a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésére épülő márkaváltás komplexitására. A három pénzintézet fúziója révén létrejött MBH Bank célja, hogy ügyfélközpontú, modern és digitálisan fejlett szolgáltatásokat nyújtson, miközben egységes, jól pozicionált márkát épít a hazai pénzügyi piacon. A dolgozat részletesen bemutatja a rebranding lépéseit, kihívásait és szervezeti aspektusait, külön kiemelve a különböző marketingegységek szerepét a változás során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bank, bankmarketing, branding, marketingstratégia, márka, márkaépítés, márkaváltás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:20
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet