Nagy Viktória (2025) Az MBH Bank rebrandingje és új marketingstratégiája. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
AZ MBH BANK REBRANDINGJE ÉS ÚJ MARKETINGSTRATÉGIÁJA, szerzői nyilatkozattal.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 18.. Download (1MB) |
|
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (22kB) |
|
|
PDF
Nagy_Viktória_szakdolgozatBiralat_TothAndrea_06012025.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (396kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat az MBH Bank rebranding folyamatát és az ehhez kapcsolódó új marketingstratégia kialakítását vizsgálja, különös tekintettel a Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank egyesülésére épülő márkaváltás komplexitására. A három pénzintézet fúziója révén létrejött MBH Bank célja, hogy ügyfélközpontú, modern és digitálisan fejlett szolgáltatásokat nyújtson, miközben egységes, jól pozicionált márkát épít a hazai pénzügyi piacon. A dolgozat részletesen bemutatja a rebranding lépéseit, kihívásait és szervezeti aspektusait, külön kiemelve a különböző marketingegységek szerepét a változás során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | bank, bankmarketing, branding, marketingstratégia, márka, márkaépítés, márkaváltás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

