Gódor Csanád (2025) Kampányhajrá a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Gódor Csanád szakdolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Bírálati lap_Külső bíráló_Gódor Csanád Szakdolgozata.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
|
|
PDF
opp_kampány_GódorCs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (200kB) |
Absztrakt (kivonat)
Absztrakt Szakdolgozatom a „kampányhajrá a közösségi médiában” címet kapta, mivel azt vizsgálom benne, hogy a hazai politikai környezetre milyen hatással van a közösségi média jelenléte. A dolgozatomban a 2018 és 2022 közötti Magyarországon rendezett választásokat vizsgáltam. Szakdolgozatomban választ kerestem arra, hogy a politikai szereplők hogyan használják a közösségi média felületeket, kiváltképp a Facebookot. Továbbá azon kérdésekre kerestem a választ, hogy a Magyarországon tevékenykedő politikai csoportok mekkora hangsúlyt fektetnek a közösségi média kampányra, felmértem a kampányok sikerességét, illetve a kampánystratégiákat. A kutatásom során vizsgáltam politikusokat, pártokat, politikai influenszereket és híroldalakat is. A kutatásomat szakirodalmakban, közösségi médián, illetve a szakdolgozatomban kutatott időintervallumon belül megjelent újságcikkekben található információkból végeztem. Szakdolgozatom eredményeként megállapítottam, hogy a közösségi média politikai célra való felhasználása egy folyamatosan növekvő és a trendeknek megfelelően változó jelenség, a politikai szereplők narratívájukat és saját karakterüket is építik a közösségi médiában, ahol kampányidőszakban akár napi többszöri aktivitással igyekeznek jelen lenni. My thesis was entitled "campaigning on social media", as I investigate the impact of the presence of social media on the domestic political environment. In my thesis, I examined the elections organized in Hungary between 2018 and 2022. In my thesis, I looked for an answer to how political actors use social media platforms, especially Facebook. Furthermore, I looked for answers to the questions of how much emphasis the political groups active in Hungary place on social media campaigns, I assessed the success of the campaigns and the campaign strategies. During my research, I examined politicians, parties, political influencers and news sites. I carried out my research from information found in specialized literature, social media, and newspaper articles published within the time period researched in my thesis. As a result of my thesis, I found that the use of social media for political purposes is a phenomenon that is constantly growing and changing according to trends, political actors build their narrative and their own character in social media, where they try to be active several times a day during the campaign period.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 2018-2022, kampány, kommunikáció, közösségi média, politika |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

