Ügyfélélmény a pénügyi szektorban: az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban

Herczeg Márton (2025) Ügyfélélmény a pénügyi szektorban: az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Herczeg_Márton_HYGFZH_nyilatkozattal.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Herczeg_Márton_HYGFZH_nyilatkozattal.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Herczeg_Márton_HYGFZH_Szakdolgozat_Bírálat.pdf] PDF
Herczeg_Márton_HYGFZH_Szakdolgozat_Bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (75kB)
[thumbnail of HM_bírálat.pdf] PDF
HM_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (326kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom vizsgált témája az ügyfélélmény, különös figyelmet fordítva a hazai kereskedelmi banki szektorra. Célom feltárni, milyen szerepet tölt be az ügyfélélmény a banki versenyképesség növelésében, és mennyire ismert, alkalmazott módszertan ez a magyarországi bankok körében. Szekunder forrásokra és primer kutatásra, mind kvalitatív, mind kvantitatív módszerre támaszkodva vizsgáltam az ügyfélélmény módszertanát, illetve a bankszektor ügyfélélmény érettségét. Eredményeim alapján az ügyfélélmény tudatos fejlesztése hazánkban még nem egységesen ismert, annak ellenére, hogy egyértelmű versenyelőnyt jelenthet a pénzügyi intézmények számára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank, bankok, bankszektor, customer experience, Customer Journey, ügyfélélmény, ügyfélélmény érettség, ügyfélút
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:20
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet