Herczeg Márton (2025) Ügyfélélmény a pénügyi szektorban: az ügyfélélmény fontossága, növelésének lehetőségei és módszertana a banki szolgáltatásokban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT_Herczeg_Márton_HYGFZH_nyilatkozattal.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
|
PDF
Herczeg_Márton_HYGFZH_Szakdolgozat_Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (75kB) |
|
|
PDF
HM_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (326kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom vizsgált témája az ügyfélélmény, különös figyelmet fordítva a hazai kereskedelmi banki szektorra. Célom feltárni, milyen szerepet tölt be az ügyfélélmény a banki versenyképesség növelésében, és mennyire ismert, alkalmazott módszertan ez a magyarországi bankok körében. Szekunder forrásokra és primer kutatásra, mind kvalitatív, mind kvantitatív módszerre támaszkodva vizsgáltam az ügyfélélmény módszertanát, illetve a bankszektor ügyfélélmény érettségét. Eredményeim alapján az ügyfélélmény tudatos fejlesztése hazánkban még nem egységesen ismert, annak ellenére, hogy egyértelmű versenyelőnyt jelenthet a pénzügyi intézmények számára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | bank, bankok, bankszektor, customer experience, Customer Journey, ügyfélélmény, ügyfélélmény érettség, ügyfélút |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

