Fischer András György (2025) A videójátékpiac marketingstratégiáinak elemzése a Riot Games példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
A videójátékpiac marketingstratégiáinak elemzése a Riot Games példáján keresztül-Fischer András György-IJ3VH2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (884kB) |
|
|
PDF
Bírálat_FischerAndrásGyörgy.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (82kB) |
|
|
PDF
talata_belso _biralo_alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (123kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom célja a videójátékpiac marketingstratégiáinak elemzése egy konkrét játékstúdió példáján keresztül. A szakdolgozatomon keresztül bemutatom a videójáték-ipar fejlődését, és a különböző üzleti modelleket térnyerését, emellett a Riot Games marketingtevékenységeinek sajátosságát. A Riot Games a sikerét leginkább az egyedi közösségi média stratégiájának, az influenszermarketing nagyszerű alkalmazásának, valamint a transzmediális történetmesélés innovatív használatának köszönheti. Primer kutatásom során kérdőíves kutatást végeztem, ahol a játékosok vásárlási szokásait, impulzusvásárlási hajlandóságát és az influenszerek általi befolyásolás hajlandóságát kutattam.A dolgozat rávilágít arra, hogy a Riot Games marketingstratégiája hatékonyan épít a közösségi részvételre és a folyamatos tartalomfrissítésre, amely hosszú távon is fenntartható sikerhez vezet a rendkívül kompetitív videojáték-piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 7P modell, játékospiac, marketingstratégia, üzleti modellek, videójáték-ipar, videójátékpiac |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

