Muslimani Khaled Roland (2025) Mesterséges intelligencia alkalmazása a marketingkampányokban és a reklámokban. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Mesterséges intelligencia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (105kB) |
|
|
PDF
Bírálat Muslimani Roland.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (85kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mesterséges intelligencia (MI) rohamos fejlődése új távlatokat nyitott a marketing és reklám világában. A szakdolgozat célja annak bemutatása, hogy az MI hogyan alakítja át a marketingkampányok tervezését, megvalósítását és hatékonyságát. Elemzem a leggyakrabban alkalmazott MI-technológiákat – például a gépi tanulást, a prediktív analitikát, a természetes nyelvfeldolgozást és a chatbotokat –, valamint azok konkrét alkalmazási területeit, mint a célcsoport-szegmentálás, személyre szabott tartalomkészítés, kampányoptimalizálás és vásárlói élmény fokozása. A dolgozat esettanulmányokkal és aktuális példákkal szemlélteti, miként javíthatják ezek az eszközök a marketingtevékenységek hatékonyságát és eredményességét. Emellett kitér a technológia alkalmazásával kapcsolatos etikai kérdésekre és kihívásokra is. A szakdolgozatom célja átfogó képet nyújtani az MI marketingbeli alkalmazhatóságáról, előnyeiről és potenciális kockázatairól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | adatkezelés, döntéshozatal, manipuláció, marketing-kampány, marketingkommunikáció, mesterséges intelligencia, reklámkampány |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:20 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

