Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia

Puskás-Rózsa Nikolett (2025) Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Rózsa Nikolett-Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia.pdf] PDF
Rózsa Nikolett-Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (690kB)
[thumbnail of Rózsa Nikolett-Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia---Biralat-Dr.SanZ.pdf] PDF
Rózsa Nikolett-Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia---Biralat-Dr.SanZ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (421kB)

Absztrakt (kivonat)

Egy olyan világban, ahol a technológiai innováció szédítő ütemben halad előre, a mesterséges intelligencia példátlan forradalmat vezetett be abban, ahogyan a vállalkozások és szervezetek megközelíthetik a marketing funkciót. Az ipari forradalom, az internet és az okostelefonok megjelenése, az intelligens marketing robbanása: az emberiség történelmét mindig rendkívüli események jellemezték, amelyek forradalmasították azt, ahogyan vagyunk, élünk, dolgozunk, gondolkodunk és cselekszünk. Új forgatókönyvek bontakoznak ki a jelenlegi globális gazdasági vitában, amelyet ma minden eddiginél jobban feltüzelt az elmúlt fél évszázad egyik legnehezebb kihívása: a mesterséges intelligencián alapuló marketing. A mesterséges intelligencia a marketingben egyre népszerűbbé válik, köszönhetően annak az elnyomhatatlan gyakorlati és stratégiai hatásnak, amelyet becslések szerint mind a jelenlegi vállalkozások, mind a jövő iparága számára gyakorol. Az elmúlt évtizedben az IT fejlesztése segítette növelni a marketing összetettségét, azzal a céllal, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a technológiában rejlő korlátlan lehetőségekből, hogy személyre szabott, életre szóló élményt nyújtson a fogyasztók számára. Megtanulva elemezni cselekedeteiket, megjósolni viselkedésüket és megérteni preferenciáikat, szokásaikat és igényeiket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: digitális felületek, digitális média, generatív AI, marketing, mesterséges intelligencia, technológiai fejlődés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:19
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet