Puskás-Rózsa Nikolett (2025) Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Rózsa Nikolett-Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (690kB) |
|
|
PDF
Rózsa Nikolett-Teret kapott a marketingben a mesterséges intelligencia---Biralat-Dr.SanZ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (421kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy olyan világban, ahol a technológiai innováció szédítő ütemben halad előre, a mesterséges intelligencia példátlan forradalmat vezetett be abban, ahogyan a vállalkozások és szervezetek megközelíthetik a marketing funkciót. Az ipari forradalom, az internet és az okostelefonok megjelenése, az intelligens marketing robbanása: az emberiség történelmét mindig rendkívüli események jellemezték, amelyek forradalmasították azt, ahogyan vagyunk, élünk, dolgozunk, gondolkodunk és cselekszünk. Új forgatókönyvek bontakoznak ki a jelenlegi globális gazdasági vitában, amelyet ma minden eddiginél jobban feltüzelt az elmúlt fél évszázad egyik legnehezebb kihívása: a mesterséges intelligencián alapuló marketing. A mesterséges intelligencia a marketingben egyre népszerűbbé válik, köszönhetően annak az elnyomhatatlan gyakorlati és stratégiai hatásnak, amelyet becslések szerint mind a jelenlegi vállalkozások, mind a jövő iparága számára gyakorol. Az elmúlt évtizedben az IT fejlesztése segítette növelni a marketing összetettségét, azzal a céllal, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a technológiában rejlő korlátlan lehetőségekből, hogy személyre szabott, életre szóló élményt nyújtson a fogyasztók számára. Megtanulva elemezni cselekedeteiket, megjósolni viselkedésüket és megérteni preferenciáikat, szokásaikat és igényeiket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | digitális felületek, digitális média, generatív AI, marketing, mesterséges intelligencia, technológiai fejlődés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:19 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:19 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

