Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben

Pallagi Ivett (2025) Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_Pallagi Ivett.pdf] PDF
Záródolgozat_Pallagi Ivett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of PALLAGI IVETT KM FOSZK bírálati lap (1).pdf] PDF
PALLAGI IVETT KM FOSZK bírálati lap (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (154kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom célja, hogy bemutassam és elemezzem a Tchibo értékesítésösztönző tevékenységeit Magyarországon. Kifejtem részletesen, hogy milyen szerepet játszanak az értékesítésösztönző eszközök a vásárlási döntések befolyásolásában, valamint, hogy a személyes értékesítés hogyan egészíti ki ezeket. A kutatásom célja, hogy összehasonlítsam a vásárlók személyes véleményét azzal, amit a Tchibo üzletekben az értékesítők tapasztalnak. Ennek érdekében primer kutatásként online kérdőívvel mértem fel a vásárlói elégedettséget és mélyinterjút készítettem Tchibo alkalmazottakkal. A kutatásom feltárja a vásárló-értékesítő kapcsolatok mélységét és a Tchibo kereskedelmi és marketing tevékenységének egyediségét és hatékonyságát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: eladás - értékesítés, eladásösztönző eszközök, kiskereskedelem, promóció, személyes értékesítés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:19
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet