Pallagi Ivett (2025) Az eladásösztönző eszközök és a személyes értékesítés hatásai a magyarországi Tchibo üzletekben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
|
PDF
Záródolgozat_Pallagi Ivett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
|
PDF
PALLAGI IVETT KM FOSZK bírálati lap (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (154kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom célja, hogy bemutassam és elemezzem a Tchibo értékesítésösztönző tevékenységeit Magyarországon. Kifejtem részletesen, hogy milyen szerepet játszanak az értékesítésösztönző eszközök a vásárlási döntések befolyásolásában, valamint, hogy a személyes értékesítés hogyan egészíti ki ezeket. A kutatásom célja, hogy összehasonlítsam a vásárlók személyes véleményét azzal, amit a Tchibo üzletekben az értékesítők tapasztalnak. Ennek érdekében primer kutatásként online kérdőívvel mértem fel a vásárlói elégedettséget és mélyinterjút készítettem Tchibo alkalmazottakkal. A kutatásom feltárja a vásárló-értékesítő kapcsolatok mélységét és a Tchibo kereskedelmi és marketing tevékenységének egyediségét és hatékonyságát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | eladás - értékesítés, eladásösztönző eszközök, kiskereskedelem, promóció, személyes értékesítés |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:19 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:19 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

