X, Y: generációk a kultúra vonzásában

Elekes Renáta (2016) X, Y: generációk a kultúra vonzásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of X,Y Generációk a kultúra vonzásában.pdf] PDF
X,Y Generációk a kultúra vonzásában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja a magyar társadalom kulturális szokásainak a felmérése az X- és az Y generációra leszűkítve. Valamint a kultúrához tartozó fogalmak definiálása, és a fent említett két generáció meghatározása, jellemzése. A dolgozat első részében a kultúra fogalmának, történetének, társadalmi kihatásainak a bemutatása történik. A második részben a generáció fogalma, a generációs ciklusok meghatározása, valamint az X-, és az Y generáció meghatározása, bemutatása történik. A harmadik részben az intézményesített kultúra kerül szembeállításra az internettel, mint új populáris kulturális intézmény, a fogyasztói szokások és attitűdök szemléletében. Kutatásom alapjául az online kérdőíves forma szolgált, melyet igyekeztem a fent említett két generáció minél szélesebb köréhez eljuttatni.

Magyar cím

X, Y: generációk a kultúra vonzásában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Andragógia

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Keszei Barbara
NEM RÉSZLETEZETT
tanársegéd

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kultúra, X generáció, Y generáció, Fogyasztói szokások, Kulturális intézmények, Internethasználat, Összehasonlító elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 13. 08:52
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 11. 13:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet