Elekes Renáta (2016) X, Y: generációk a kultúra vonzásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| 
              
PDF
 X,Y Generációk a kultúra vonzásában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a magyar társadalom kulturális szokásainak a felmérése az X- és az Y generációra leszűkítve. Valamint a kultúrához tartozó fogalmak definiálása, és a fent említett két generáció meghatározása, jellemzése. A dolgozat első részében a kultúra fogalmának, történetének, társadalmi kihatásainak a bemutatása történik. A második részben a generáció fogalma, a generációs ciklusok meghatározása, valamint az X-, és az Y generáció meghatározása, bemutatása történik. A harmadik részben az intézményesített kultúra kerül szembeállításra az internettel, mint új populáris kulturális intézmény, a fogyasztói szokások és attitűdök szemléletében. Kutatásom alapjául az online kérdőíves forma szolgált, melyet igyekeztem a fent említett két generáció minél szélesebb köréhez eljuttatni.
Magyar cím
X, Y: generációk a kultúra vonzásában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógiai Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | Kultúra, X generáció, Y generáció, Fogyasztói szokások, Kulturális intézmények, Internethasználat, Összehasonlító elemzés | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Katalin Mária Bakos | 
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 13. 08:52 | 
| Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 11. 13:54 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
