Elekes Renáta (2016) X, Y: generációk a kultúra vonzásában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
X,Y Generációk a kultúra vonzásában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a magyar társadalom kulturális szokásainak a felmérése az X- és az Y generációra leszűkítve. Valamint a kultúrához tartozó fogalmak definiálása, és a fent említett két generáció meghatározása, jellemzése. A dolgozat első részében a kultúra fogalmának, történetének, társadalmi kihatásainak a bemutatása történik. A második részben a generáció fogalma, a generációs ciklusok meghatározása, valamint az X-, és az Y generáció meghatározása, bemutatása történik. A harmadik részben az intézményesített kultúra kerül szembeállításra az internettel, mint új populáris kulturális intézmény, a fogyasztói szokások és attitűdök szemléletében. Kutatásom alapjául az online kérdőíves forma szolgált, melyet igyekeztem a fent említett két generáció minél szélesebb köréhez eljuttatni.
Magyar cím
X, Y: generációk a kultúra vonzásában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógiai Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kultúra, X generáció, Y generáció, Fogyasztói szokások, Kulturális intézmények, Internethasználat, Összehasonlító elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 13. 08:52 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 11. 13:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |