Marketing módszerek az éjszakában,avagy hogyan épül fel egy underground zenei rendezvény a fővárosban

Handa Imre Dominik (2025) Marketing módszerek az éjszakában,avagy hogyan épül fel egy underground zenei rendezvény a fővárosban. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Handa Imre Dominik Marketing módszerek az éjszakában, avagy hogyan épül fel egy underground zenei rendezvény a fővárosban.pdf] PDF
Handa Imre Dominik Marketing módszerek az éjszakában, avagy hogyan épül fel egy underground zenei rendezvény a fővárosban.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Május 07..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérvény.pdf] PDF
Titkosítási kérvény.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Záró dolgozat összefoglalás.pdf] PDF
Záró dolgozat összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Május 07..

Download (135kB)
[thumbnail of Handa Imre Dominik - foszk_zarodolgozat-belso-biralat.pdf] PDF
Handa Imre Dominik - foszk_zarodolgozat-belso-biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (132kB)
[thumbnail of Záró dolgozat bírálat.pdf] PDF
Záró dolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (103kB)

Absztrakt (kivonat)

Marketing módszerek az éjszakában, avagy hogyan épül fel egy underground zenei rendezvény a fővárosban c. Záró dolgozatom első részében 9 oldalon keresztül számolok be a Schlafi Bt tevékenységi köréről, működésének körülményeiről, illetve a szakmai gyakorlati időszakom során elvégzett feladataimról, melyek közé tartozott a rendezvények előkészítési munkálataiban való aktív részvétel, a tartalomgyártás, és a különböző marketingstratégiák kidolgozása és megvalósítása. Egy kis apróság, amire nagyon büszkén emlékszem vissza, hogy a közreműködésemmel TikTokra és Instagramra is készítettünk a mai trendeknek megfelelő videós anyagokat, amelynek a segítségével a követők száma 1000%al, 150 követőről több mint 1500 követőre emelkedett, ez pedig egy nagyon jó arány.Az underground világa egy nagyon különleges zártabb világ dolgozatom olvasói betekintést nyerhetnek az alkalmazott marketing eszközökbe, és képet kaphatnak arról, hogy mitől lesz underground egy esemény. Ez egy réteg műfaj nem mindenki szereti, nem lehet hatalmasat szakítani egy eseménnyel, de pont ettől gyönyörű. Aki lemegy egy ilyen eseményre garantáltan katartikus élményben lesz része. Záró dolgozatom elemeként primer kutatást is készítettem, melyben megvizsgáltam, hogy ezen események látogatói milyen marketing eszközöket preferálnakKörbejárom az underground rendezvények kultúrájának történeti és társadalmi jelentőségét, hogy pontosan miben is különbözik az underground világ a mainstreamtől. Bemutatom a rendezvényszervezés három szakaszát, és annak jelentőségét. Beszélek a rendezvénymarketing eszköztáráról és a sajátosságokról. Körüljárom, hogy a digitális marketing milyen szerepet kap az underground rendezvények esetében. Az élményfogyasztás és a közösségépítés elméleti keretei fejezeten belül bemutatom az élményfogyasztást a posztmodern társadalomban, a közösségépítés kapcsolatát az élményfogyasztás fogalmával. A záró dolgozatom harmadik fejezetében beszélek arról, hogy a koronavírus járvány milyen módon segítette a Kindergarten események sikerességét. Kielemzem, hogy a cég milyen marketing módszerekkel dolgozik, illetve milyen területei vannak a marketingnek a cégnél. Az alkalmazott marketing módszereket 8 pontban részletezem, hogy miként használja a cég a közösségi médiát a marketingstratégiájában, miért fontos a vizuális arculati elemek egységessége, hogyan célozzák meg a zárt közösségeket. A cég költséghatékony és kreatív megoldásokat használ legfőképpen, mivel az underground eseményeknél nem az a lényeg, hogy több ezer ember legyen ott, hanem az, hogy minőségi és valóban érdeklődő közönség vegyen részt az eseményeken. Elemzem a cég marketingstratégiáját több szempont alapján, illetve egy SWOT elemzést is készítettem, amelyben beszélek a vállalat erősségeiről, gyengeségeiről, a lehetőségekről és a veszélyekről. 4 pontban felvázolom, hogy a stratégiának milyen főbb irányai vannak. A dolgozatban kielemzem továbbá, hogy a cég milyen marketingpolitikai eszközökkel dolgozik, és azokat milyen módon alkalmazza.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Éjszakai élet, kultúra, marketing, primer vizsgálatok, rendezvényszervezés, SWOT-elemzés, szórakoztatóipar
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 13:08
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet