A munkaidő és feladatok hatékony beosztása a pénzügyi osztályon

Kóczán Gergő (2025) A munkaidő és feladatok hatékony beosztása a pénzügyi osztályon. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kóczán Gergő_Szakdolgozat-Javított.pdf] PDF
Kóczán Gergő_Szakdolgozat-Javított.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (621kB)
[thumbnail of Összefoglalás-Záródolgozat.pdf] PDF
Összefoglalás-Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (134kB)
[thumbnail of Kóczán Gergő_FOSZK_bírálat_FLK.pdf] PDF
Kóczán Gergő_FOSZK_bírálat_FLK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (149kB)
[thumbnail of Zarodolgozat_Biralat_Koczan_Gergo.pdf] PDF
Zarodolgozat_Biralat_Koczan_Gergo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (43kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja az volt, hogy bemutassam a munkaidő és feladatmenedzsment helytelen alkalmazásából eredő problémákat, különös tekintettel a vállalati pénzügyi osztályokra, valamint ismertessem az ezekre kidolgozott hatékonyságnövelő módszereket és technikákat. Első részben feltüntettem, hogy milyen szerepet játszik az időbeosztás egy vállalat pénzügyi osztályán, majd a time blocking, Eisenhower mátrix, illetve a Pareto elv sajátosságairól, előnyeiről, és hátrányairól írtam. A dolgozatom második felében pedig a primer kutatásom eredményeit összegeztem, amelynek célja az volt, hogy felmérjem milyen módszereket, sajátosságokat alkalmaznak a pénzügy és HR munkatársai a feladataik és idejük beosztásában. Ezen kívül összehasonlítottam a két osztály között felmerülő működésbeli különbségeket pozíciókra bontva, továbbá felmértem az otthoni munkavégzés, illetve a digitális eszközhasználat előnyeit és hátrányait egyaránt. Javaslatokat fogalmaztam meg annak érdekében, hogy miként lehet egy folyamatot leegyszerűsíteni, illetve optimalizálni Ezen felül a ismertettem a tapasztalataim által észrevett problémákat a pénzügyi osztály működése kapcsán. A dolgozat zárásaként összegzem a kutatás főbb megállapításait és következtetéseket vontam le a vizsgálati eredmények tükrében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábrák, home office, időmenedzsment, kutatás, mátrix, módszer
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 13:08
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet