Ügyfélkapcsolati menedzsment és stratégiák a pénzügyi tanácsadásban

Hollós Benedek (2025) Ügyfélkapcsolati menedzsment és stratégiák a pénzügyi tanácsadásban. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of HollósBenedek_Ügyfélkapcsolati menedzsment és stratégiák a pénzügyi tanácsadásban (1).pdf] PDF
HollósBenedek_Ügyfélkapcsolati menedzsment és stratégiák a pénzügyi tanácsadásban (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (890kB)
[thumbnail of záró_dolgozati_összefoglalás_Hollós_Benedek.pdf] PDF
záró_dolgozati_összefoglalás_Hollós_Benedek.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (156kB)
[thumbnail of foszk_zarodolgozat-biralat-2025_Hollósi Benedek.pdf] PDF
foszk_zarodolgozat-biralat-2025_Hollósi Benedek.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (167kB)
[thumbnail of Hollós_Benedek_FOSZK_zarodolgozat_belső bírálat.pdf] PDF
Hollós_Benedek_FOSZK_zarodolgozat_belső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (163kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogyan működik az ügyfélkapcsolati menedzsment a pénzügyi tanácsadás területén, különös figyelmet fordítva a személyes kommunikációra, a bizalomépítésre, valamint a tanácsadás során alkalmazott egyéni stratégiákra. Bemutatom az ügyfélközpontú gondolkodásmód kialakulását és fejlődését. Célom az volt, hogy elméleti modellek – például a DISC személyiségtípus-modell és a különféle kommunikációs modellek – bemutatásán keresztül rávilágítsak arra, milyen sokrétű készségeket kíván az ügyfelekkel való kommunikáció. A dolgozat gyakorlati részében saját tapasztalataimat és két esettanulmányt dolgoztam fel, amelyek különböző személyiségű ügyfelekhez igazított tanácsadási megközelítéseket mutatnak be. Meggyőződésem, hogy a hosszú távú, bizalomra épülő ügyfélkapcsolatok a sikeres tanácsadás alapját képezik, és hozzájárulnak nemcsak az ügyfelek pénzügyi biztonságához, hanem a tanácsadó szakmai fejlődéséhez is. Dolgozatommal azt szerettem volna igazolni, hogy az egyénre szabott, hiteles tanácsadás miként teremt valódi értéket a pénzügyi szolgáltatások világában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM, személyiségtípus(ok), ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, üzleti kommunikáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 13:08
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet