Hollós Benedek (2025) Ügyfélkapcsolati menedzsment és stratégiák a pénzügyi tanácsadásban. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
HollósBenedek_Ügyfélkapcsolati menedzsment és stratégiák a pénzügyi tanácsadásban (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (890kB) |
![]() |
PDF
záró_dolgozati_összefoglalás_Hollós_Benedek.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
![]() |
PDF
foszk_zarodolgozat-biralat-2025_Hollósi Benedek.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (167kB) |
![]() |
PDF
Hollós_Benedek_FOSZK_zarodolgozat_belső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (163kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogyan működik az ügyfélkapcsolati menedzsment a pénzügyi tanácsadás területén, különös figyelmet fordítva a személyes kommunikációra, a bizalomépítésre, valamint a tanácsadás során alkalmazott egyéni stratégiákra. Bemutatom az ügyfélközpontú gondolkodásmód kialakulását és fejlődését. Célom az volt, hogy elméleti modellek – például a DISC személyiségtípus-modell és a különféle kommunikációs modellek – bemutatásán keresztül rávilágítsak arra, milyen sokrétű készségeket kíván az ügyfelekkel való kommunikáció. A dolgozat gyakorlati részében saját tapasztalataimat és két esettanulmányt dolgoztam fel, amelyek különböző személyiségű ügyfelekhez igazított tanácsadási megközelítéseket mutatnak be. Meggyőződésem, hogy a hosszú távú, bizalomra épülő ügyfélkapcsolatok a sikeres tanácsadás alapját képezik, és hozzájárulnak nemcsak az ügyfelek pénzügyi biztonságához, hanem a tanácsadó szakmai fejlődéséhez is. Dolgozatommal azt szerettem volna igazolni, hogy az egyénre szabott, hiteles tanácsadás miként teremt valódi értéket a pénzügyi szolgáltatások világában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, személyiségtípus(ok), ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, üzleti kommunikáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 13:08 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 13:08 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |