DVM Group Kft. online marketingkommunikációja

Horváth Hanna (2025) DVM Group Kft. online marketingkommunikációja. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Horváth Hanna- DVM Group Kft. online marketingkommunikációja végleges.pdf] PDF
Horváth Hanna- DVM Group Kft. online marketingkommunikációja végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 06..

Download (6MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (53kB)
[thumbnail of Horváth Hanna összefoglalója .pdf] PDF
Horváth Hanna összefoglalója .pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 06..

Download (271kB)
[thumbnail of HorváthHanna.pdf] PDF
HorváthHanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)
[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT BÍRÁLAT - Horváth Hanna.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT BÍRÁLAT - Horváth Hanna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (8MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai gyakorlatomat a DVM Group Kft-nél, a pénzügyi osztályon végeztem, mint pénzügyi gyakornok. A DVM-nek több szolgáltatása is elérhető, ami a hivatalos oldalon elérhető. A vállalat az építőiparban tevékenykedik, így minden ehhez köthető pénzmozgással foglalkoztam. A gyakorlatom során többfajta feladattal is találkoztam, amik közül a kettő legnagyobbat kiválasztottam és bemutattam részletesen a záródolgozatomban. Az új év eljövetelével a vállalatok egyenlegközlő leveleket kezdtek el küldeni partnereik felé, ennek köszönhetően a DVM is küldött és fogadott ilyen leveleket. Nekem pedig az volt a feladatom, hogy ezeket ellenőrizzem és válaszoljak a partnereknek, illetve a könyvvizsgáló kérdésére a sablon használatával ki is kellett küldenem e-mail-ben. A másik feladatom, amit bemutattam, az az adminisztráció. Több olyan feladatot is kaptam, ami adminisztratív jellegű, például iratok rendszerezése megfelelő mappába, szkennelése és beérkezett vállalkozói szerződések kezelése. Ennek a két feladatnak köszönhetően jobban megismertem a vállalat működését és felépítését, továbbá a dolgozókat is, ugyanis a beérkező vállalkozói szerződéseket nekik osztottam szét munkaszámnak megfelelően. Ezeknek köszönhetően pedig többi feladatom és az új dolgok megtanulási is könnyebb volt számomra, ugyanis már nem bizonytalanul indultam neki ezeknek, hanem tapasztalattal. Záródolgozatom témája az online marketingkommunikációról szól. Többek között azért választottam ezt a témát, mert az érdeklődési körömnek megfelelő és az online tér és világ a mindennapi részünkké vált, így aktuálisnak is találtam. Szakirodalmi források felhasználásával először áttekintettem az online marketingkommunikáció alapjait, alapelveit, módszereit, eszközeit és minden olyan témát, aminek feldolgozása fontos volt ahhoz, hogy utána felvezessem a DVM Group online marketingkommunikációját, ahol bemutattam a weboldalát és a Facebook profilját, ezek hasznosságát, előnyeit, illetve javaslatot tettem, hogy min tudna változtatni még a vállalat. A weboldalt vizuálisan és funkcionálisan részletesen bemutattam, kitértem arra is, hogy az oldal WordPress-szel jött létre és hogy reszponzív az oldal, amik javítják a felhasználói élményt. Javaslatot tettem arra, hogy az oldalt tegyék elérhetővé látássérült emberek számára, így ők is tudnak tájékozódni az oldalon és a vállalat nagyobb embertömeget is elérhet. A Facebook profil elemzése előtt bemutattam, hogy milyen kérdéseket érdemes feltenni magunknak, mielőtt létrehoznák a profilt, illetve, hogy milyen előnyökkel jár egy profil működtetése. A cél meghatározása után, ami azt „empolyer branding”, számadatok segítségével megállapítottam, hogy mely az a fő korosztály, akit ezzel el szeretnének érni. A következtetésem az, hogy az X és Y generáció az, akit elérnek. Számukra továbbra is az elsődleges platform a Facebook, így az, hogy ez a fő közösségi média platform a vállalat számára még megfelelő, viszont már a Z generáció tagjai is kilépnek a munkaerőpiacra, akiknek már mások az igényeik. A rövid videók felváltják a szöveges posztokat, ahogyan a Facebook-ot is a Tiktok. Így azt javasoltam, hogy a vállalat indítson egy Tiktok felhasználói fiókot, ahol érdekes videókat tölt fel, például „előtte-utána” videók az építkezésekről, érdekes tények hétköznapi nyelven a vállalat szolgáltatásairól vagy „kulisszák mögötti” tartalmat. 3 poszt segítségével bemutattam, hogy miket oszt meg nagyjából a vállalat, például arról, hogy milyen mérföldkövek a vállalat és a projektek életében, csapatépítőről beszámoló és megosztja, ha valamelyik munkatárs egy podcast-ben vesz részt. Ezek a posztok megfelelnek a célnak, ugyanis egy munkakereső számára ezek információvalszolgának, megismerhetik a vállalatot és a munkatársakat. A végén pedig újra összesítettem a következtetéseimet, meglátásaimat és javaslataimat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: employer branding, közösségi média, online marketingkommunikáció, profil, weboldal
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 13:08
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 13:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet