Hegyi Hédi (2025) Marketingautomatizálási lehetőségek a banki szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
![]() |
PDF
Hegyi_Hédi_ILUJLN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (817kB) |
![]() |
PDF
BA_O_Hegyi_Hédi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (75kB) |
![]() |
PDF
Hegyi Hédi szakdolgozat-biralat_2025_belső bíráló.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (268kB) |
![]() |
PDF
BA_B_Hegyi_Hédi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (8MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja annak bemutatása, hogyan valósítható meg a személyre szabott ügyfélélmény banki környezetben egy nyílt forráskódú, vizuálisan programozható automatizálási platform, az n8n alkalmazásával. A kutatás két részből áll: az elméleti szakasz a digitális marketing fejlődését, az ügyfélintelligencia szerepét, valamint az adatvezérelt marketingautomatizálás lehetőségeit vizsgálja, különös tekintettel a banki szektor sajátosságaira. A dolgozat gyakorlati része két, egymásra épülő n8n folyamatmodellel demonstrálja a testreszabott kampánykommunikáció megvalósítását. Az első modell egy ügyfélszegmentálási, a második egy célzott kampányautomatizálási folyamatot valósít meg. Az alkalmazott módszerek lehetőséget biztosítanak az ügyféladatok pontozásos értékelésére, viselkedésalapú elágaztatására és csatornaspecifikus kommunikáció lebonyolítására. Az eredmények alátámasztják, hogy az n8n alkalmazása költséghatékony és technikailag kivitelezhető megoldást kínálhat kisebb bankok és fintech cégek számára a személyre szabott, adatvezérelt ügyfélkommunikáció kialakítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | automatizáció - automatizálás, banki informatika, bankmarketing, CRM, digitalizáció, ügyfélkapcsolat, ügyfélszegmentáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 13:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 13:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |