Boczán Patrik (2025) Adminisztratív adatelemzés és ügyféladat-kezelés vállalati környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
![]() |
PDF
Összefoglaló.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (95kB) |
![]() |
PDF
biralat_ Boczán_Patrik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (136kB) |
![]() |
PDF
Boczán Patrik_záródolg értékelőlapja.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (464kB) |
Absztrakt (kivonat)
Absztrakt:A dolgozat az adminisztratív adatelemzés és ügyféladatkezelés témáját vizsgálja a Magyar Posta Zrt. CRM rendszerének kontextusában, gazdaságinformatikus szemlélettel. Célja a jelenlegi rendszer erényeinek és hiányosságainak feltárása, valamint fejlesztési javaslatok kidolgozása. Módszerek: gyakorlati tapasztalatok elemzése (szerződés- és meghatalmazás-kezelés, adatbázis-menedzsment), szakirodalmi áttekintés és statisztikai adatok feldolgozása.Eredmények: azonosította az adatminőségi kihívásokat, javasolja a digitális szerződéskezelést, valós idejű szinkronizációt és MI-alapú megoldásokat. A kutatás hozzájárul a CRM hatékonyságának növeléséhez és az ügyfélkiszolgálás javításához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis, adatbiztonság, adatminőség, CRM, intelligencia, Meghatalmazás, Szerződéskezelés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 13:07 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 13:07 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |