Ragány Renáta Pálma (2014) Z generáció kutatás. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Ez a mű legutolsó verziója.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Ragány Renáta Pálma.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT_Ragány Renáta P..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT_Ragány Renáta P..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT_Ragány Renáta P..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat tartalmazza a generációs marketing jellemzőit, felhasználási módjait,sajátosságait,a generációk felosztását nemzetközi és hazai megközelítésben.Ezen kívül a Z generáció általános jellemzőit, a Z és az Y generáció kapcsolatát,a marketing hatását a Z generációra, és a Z generáció hatását a marketingre.Végezetül pedig a Z generáció szabadidejével, kapcsolattartásával,a reklámokhoz való viszonyával és a jövőképükkel kapcsolatos kutatás eredményeit.
Magyar cím
Z generáció kutatás
Angol cím
Research of the Generation Z
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és marketing (magyar nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Generációs marketing, Szegmentáció, Z generáció, Y generáció, Mélyinterjú, Generációkutatás, Fogyasztói típusok, Életstílus |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 04. 09:32 |
Utolsó módosítás: | 2015. Ápr. 23. 14:29 |
Az archívumban megtalálható verziók
-
Z generáció kutatás. (deposited 2014. Dec. 04. 08:52)
- Z generáció kutatás. (deposited 2014. Dec. 04. 09:32) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |