Az email marketing szerepe és hatékonysága a kis és középvállalatok digitális stratégiájában

Horváth Kristóf Barnabás (2025) Az email marketing szerepe és hatékonysága a kis és középvállalatok digitális stratégiájában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Horváth_Kristóf_barnabás_C2WHXG.pdf] PDF
Horváth_Kristóf_barnabás_C2WHXG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_A_Horváth_Kristóf_Barnabás.pdf] PDF
BA_A_Horváth_Kristóf_Barnabás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (140kB)
[thumbnail of BA_B_Horváth_Kristóf_Barnabás.pdf] PDF
BA_B_Horváth_Kristóf_Barnabás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (156kB)
[thumbnail of Horváth Kristóf Barnabás.pdf] PDF
Horváth Kristóf Barnabás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (183kB)

Absztrakt (kivonat)

Az email marketing szerepe és hatékonysága a kis- és középvállalkozások digitális stratégiájábanAz email marketing napjainkban az egyik leghatékonyabb és legköltségtudatosabb digitális csatorna, különösen a kis- és középvállalkozások (KKV-k) számára. Szakdolgozatomban bemutatom az email marketing fejlődését, funkcióit és jelenlegi szerepét a modern digitális marketingstratégiákon belül. Kitérek arra is, hogy ez a csatorna miként illeszkedik a teljes marketingmixbe, illetve hogyan kombinálható más eszközökkel, például közösségi média vagy PPC kampányokkal.Külön hangsúlyt fektetek az automatizáció és a perszonalizáció szerepére, amelyek mára kulcstényezőkké váltak a hatékony ügyfélkommunikációban. Elemzem az email kampányok legfontosabb teljesítménymutatóit (KPI-k), mint a megnyitási, átkattintási és konverziós arányokat, valamint bemutatom a mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségeit az email marketingben.A dolgozat kvantitatív kutatásra épül, amely során kérdőíves felméréssel vizsgáltam a fogyasztók attitűdjeit, csatornahasználati szokásait és az email marketinghez való viszonyát. Kiemelten foglalkoztam azzal, hogy milyen tényezők befolyásolják a felhasználók email kampányokra adott reakcióit – különös tekintettel a tartalom relevanciájára, időzítésre, valamint a demográfiai eltérésekre (életkor, nem).A célom az volt, hogy átfogó képet adjak az email marketing jelenlegi gyakorlatáról és jövőbeli lehetőségeiről, különösen a KKV-k szemszögéből. A kutatás során szerzett tapasztalatok nemcsak tudományos értékkel bírnak, hanem gyakorlati szinten is hozzájárulhatnak a hatékonyabb marketingstratégiák kialakításához – akár a saját vállalkozásomban is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: automatizáció, email marketing, kampány, kis- és közép vállalkozások, perszonalizáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 13:07
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 13:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet