Digitális marketing B2B környezetben

Árvai Martin Imre (2025) Digitális marketing B2B környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Árvai Martin Digitális Marketing B2B Környezetben.docx.pdf] PDF
Árvai Martin Digitális Marketing B2B Környezetben.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2035. Május 06..

Download (497kB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (854kB)
[thumbnail of Összefoglalás Digitális Marketing B2B Környezetben.pdf] PDF
Összefoglalás Digitális Marketing B2B Környezetben.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2035. Május 06..

Download (240kB)
[thumbnail of Árvai Martin Imre.pdf] PDF
Árvai Martin Imre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (134kB)
[thumbnail of záródolgozat értékelő 1.pdf] PDF
záródolgozat értékelő 1.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (656kB)
[thumbnail of záródolgozat értékelő 2.pdf] PDF
záródolgozat értékelő 2.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (439kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a digitális marketing eszközeinek szerepét vizsgálja B2B környezetben. Bemutatja a keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, tartalommarketing és PPC hirdetések hatását a vállalatok értékesítési folyamataira. A kutatás középpontjában egy globális technológiai cég áll, amely példaként szolgál a professzionális, adatvezérelt marketing alkalmazására és fejlesztési lehetőségeire.A dolgozat rávilágít arra, hogy a digitális marketing tudatos, stratégiai alkalmazása nemcsak a márkaismertséget növeli, hanem hozzájárul a hosszú távú versenyképességhez és az üzleti célok eléréséhez is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, business marketing, digitális kor, e-marketing - elektronikus marketing, hirdetési tevékenység
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 13:06
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 13:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet