Hugyecz Dávid (2025) A mesterséges intelligencia alkalmazása a digitális marketingben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
![]() |
PDF
Hugyecz_Dávid_HXPEUQ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
![]() |
PDF
BA_O_Hugyecz_Dávid.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (160kB) |
![]() |
PDF
HugyeczDávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (129kB) |
![]() |
PDF
BA_B_Hugyecz_Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (319kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a mesterséges intelligencia digitális marketingben betöltött szerepét vizsgáltam, különös tekintettel annak lehetőségeire, előnyeire és kihívásaira. Célom az volt, hogy feltárjam, hogyan használják a vállalatok az AI-t a célcsoport-azonosítás, a tartalomoptimalizálás és az automatizált kampánykezelés területén. A kutatás során online kérdőívet és mélyinterjúkat alkalmaztam, amelyek révén betekintést nyertem a szakemberek és fogyasztók tapasztalataiba. Megállapítottam, hogy az AI jelentős mértékben hozzájárul a marketinghatékonyság növeléséhez, ugyanakkor számos etikai és adatvédelmi kérdést is felvet. Fontos, hogy az automatizáció mellett megőrizzük az emberi kreativitást és a döntéshozatal kontrollját, mert csak így érhető el hosszú távon fenntartható és bizalomépítő marketingstratégia.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, e-marketing - elektronikus marketing, marketing-kampány, marketingeszközök, mesterséges intelligencia, tartalomkezelés |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 13:06 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 13:06 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |