Geréd-Király Tamás (2025) A mesterséges intelligencia szerepe a marketingkommunikációban: fogyasztói vélemények elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
![]() |
PDF
Geréd-Király Tamás_AU8Y8U.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA_O_Geréd-Király_Tamás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (70kB) |
![]() |
PDF
BA_B_Geréd-Király-Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (520kB) |
![]() |
PDF
ALAPK_szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2025_GerédKirályTamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (80kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a mesterséges intelligencia (MI) marketingkommunikációs hatását vizsgálja, különös tekintettel arra, hogyan reagálnak a fogyasztók az MI által generált tartalmakra. A kutatás célja feltárni, milyen mértékben befolyásolja a vásárlói döntéseket a vizuális és szöveges MI-tartalom. A dolgozat szekunder szakirodalmi háttérre épül, melyet primer kérdőíves kutatás egészít ki. Az eredmények a válaszadók többsége elfogadja az MI-alapú marketinget, ha az esztétikus és releváns alapján tapasztalja meg. Legyen szó akár a chatbotokról, a képes tartalmakról, vagy akár a személyre szabott ajánlatokról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, ábrák, branding, e-marketing - elektronikus marketing, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 13:05 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 13:05 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |