Folyamatmodellezés és optimalizálás vállalati telefonos környezetben

Gyarmati Dávid Róbert (2025) Folyamatmodellezés és optimalizálás vállalati telefonos környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Gyarmati Dávid Róbert FVS54B.pdf] PDF
Gyarmati Dávid Róbert FVS54B.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Gazdaságinfromatika_Gyarmati_Dávid_Róbert.pdf] PDF
Gazdaságinfromatika_Gyarmati_Dávid_Róbert.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (245kB)
[thumbnail of Alapkepzes_biralat_Gyarmati_David.pdf] PDF
Alapkepzes_biralat_Gyarmati_David.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (190kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat-es-javaslat-gyarmati-dávid.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat-gyarmati-dávid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (157kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom során ismertettem a kedves olvasót azzal, hogy mi is köt engem személyesen ehhez a témához. Továbbá azt, hogy mi a folyamat, milyen szerepeket tölt be mindennapi életünkben. Bemutattam a különböző folyamat modelleket, mik a szerepeik, tulajdonságaik. Ezek után ismertettem ezen folyamatmodellek részeit, mégis milyen alapkövek segítségével épül is fel egy ilyen modell, miben segít, milyen helyeken és életkörülményekben használják őket (Szekvencia, elágazás, besorolódás, ciklus, Fork és join csomópontok, mik azok a teljes folyamatok és a hierarchikus folyamatmodellek. illetve folyam példányok. Majd tisztásztam magának a folyamatmodellezésnek a céljait, és azt, hogy mégis milyen fajta folyamatok vannak, ezeknek milyen modelljei és lépései vannak. Mik azok az üzleti folyamatok és fejlesztési folyamatok. Ismertettem, hogy egy cégnél általában milyen folyamatmodell a megszokott és azon belül milyen pontos modellt használnak, melyiknek mik az előnyei, hátrányai. Ezeknek a segítségével én szinte biztos vagyok abba, hogy a kedves olvasó létre tudna hozni egy saját, önálló folyamatábrát, akár egyszerűt, akár részletesebbet. Tisztáztam azt, hogy saját rövid véleményem szerint, miként is lehetne optimalizálni egy vállalati folyamatot, folyamatmodellt és magának a munkahelynek a működését Ezen kívül bemutattam azt is, hogy a szakértől milyen véleményen vannak ezzel a témával kapcsolatban, ők hogyan optimalizálnának. Ezek után nagyon röviden bemutattam a céget, ahol jelenleg dolgozok, a világon hány helyen és hol helyezkedik el, milyen szolgáltatásokat és segítségeket biztosit. Az olvasót beavattam a munkahelyem részletesebb bemutatásába, hogyan is működik belülről egy ilyen cég, milyen részlegek vannak, milyen eszközöket és rendszereket használunk, mik az előnyeik és hátrányaik, és hogy ezeket, hogyan lehete optimalizálni a jobb munkavégzés érdekében. Ekkor bemutattam a cégünk egyik, ha nem legfontosabb részét, a telefonrendszerünket. Ismertettem, hogy milyen hardware és software-ek segítségével létezik ez a rendszer, milyen részei, építő kövei vannak, hogyan kezeljük őket és milyen folyamat alapján jön létre egy telefonhívás ügyintéző és ügynök között. Két operációs részlegen dolgozó munkatársával folytatott rövid interjú keretein belül ismertettem, hogy mégis az ezt a rendszert használó átlag felhasználónak milyen nehézségei vannak a jelenlegi nem csak rendszerrel, hanem a munkájának minden ehhez kapcsolódó aspektusával. Ismertettem az éppen bevezetés alatt álló új telefonos rendszer, a felhőalapú Cloud Genesys rendszert, milyen tulajdonságai vannak, és miben jelente fejlesztést, hogyan optimalizálná a jelenlegi Avaya rendszerünket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: folyamat modell, hálózat, optimalizálás, üzleti folyamatok, vállalati folyamatok
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 13:04
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 13:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet