A mesterséges intelligencia hatása a CRM rendszerek hatékonyságára és pénzügyi eredményességére

Makra Richárd (2025) A mesterséges intelligencia hatása a CRM rendszerek hatékonyságára és pénzügyi eredményességére. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Makra_Richárd_A8UIV4.pdf] PDF
Makra_Richárd_A8UIV4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Makra_Richárd.pdf] PDF
BA_O_Makra_Richárd.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (122kB)
[thumbnail of MakraRichárd.pdf] PDF
MakraRichárd.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (129kB)
[thumbnail of BA_B_Makra_Richard.pdf] PDF
BA_B_Makra_Richard.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (468kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a modern vállalati ügyfélkapcsolat kezelés egyik aktuális területét mutattam be, a CRM (Customer Relationship Management ) rendszereket és a mesterséges intelligencia alkalmazását.Szakdolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtson a CRM rendszerek működéséről, valamint bemutassa a mesterséges intelligencia integrációjának lehetőségeit és előnyeit ezen rendszerekben. A vizsgált kutatásom során kettő kutatási kérdést is megfogalmaztam amelyekre kerestem a választ. Mindkettő kutatási kérdésem az MI-re fókuszált CRM rendszeren belül. Kétfajta kutatásmódszertant alkalmaztam a gyakorlatban, az első egy mélyinterjú a második egy benchmarking volt. Kutatásom alapján azt javaslom a vállalatoknak, hogy mindenképp gondolják át milyen problémát szeretnének megoldani az MI bevezetésével. Az MI bevezetésének akkor van értelme, ha valódi értéket tud teremteni és hozzájárul a vállalat céljainak eléréséhez. A MI bevezetése nem csak technológiai, hanem szervezeti és kulturális változtatásokat is igényel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, hatékonyság, mesterséges intelligencia, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 13:04
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 13:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet