Makra Richárd (2025) A mesterséges intelligencia hatása a CRM rendszerek hatékonyságára és pénzügyi eredményességére. Pénzügyi és Számviteli Kar.
![]() |
PDF
Makra_Richárd_A8UIV4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA_O_Makra_Richárd.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (122kB) |
![]() |
PDF
MakraRichárd.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (129kB) |
![]() |
PDF
BA_B_Makra_Richard.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (468kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a modern vállalati ügyfélkapcsolat kezelés egyik aktuális területét mutattam be, a CRM (Customer Relationship Management ) rendszereket és a mesterséges intelligencia alkalmazását.Szakdolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtson a CRM rendszerek működéséről, valamint bemutassa a mesterséges intelligencia integrációjának lehetőségeit és előnyeit ezen rendszerekben. A vizsgált kutatásom során kettő kutatási kérdést is megfogalmaztam amelyekre kerestem a választ. Mindkettő kutatási kérdésem az MI-re fókuszált CRM rendszeren belül. Kétfajta kutatásmódszertant alkalmaztam a gyakorlatban, az első egy mélyinterjú a második egy benchmarking volt. Kutatásom alapján azt javaslom a vállalatoknak, hogy mindenképp gondolják át milyen problémát szeretnének megoldani az MI bevezetésével. Az MI bevezetésének akkor van értelme, ha valódi értéket tud teremteni és hozzájárul a vállalat céljainak eléréséhez. A MI bevezetése nem csak technológiai, hanem szervezeti és kulturális változtatásokat is igényel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, hatékonyság, mesterséges intelligencia, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 13:04 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 13:04 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |