Horváth Kinga (2025) Az ügyfélekezelés digitalizálásának lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
![]() |
PDF
Horvath_Kinga_YEHEMP_zarodolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (969kB) |
![]() |
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2025_foszk.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (75kB) |
![]() |
PDF
Horváth_Kinga_FOSZK_zarodolgozat_belső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (171kB) |
![]() |
PDF
202505071109.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (479kB) |
Absztrakt (kivonat)
A MakroTeam Kft. ügyfélközpontú szemléletmódja jól tükröződik abban is, hogy a mindennapi munkafolyamatok során tudatosan törekednek a folyamatos kapcsolattartásra. A pénzügyi kimutatások és adatszolgáltatások precíz elkészítése mellett az ügyfelek egyéni igényeinek figyelembevétele is fontos szerepet kap. A kérdőív eredményei azt mutatták, hogy a személyre szabott kommunikáció és az elérhetőség jelentős mértékben befolyásolja az ügyfélélményt. Ennek megfelelően a modern CRM rendszerek bevezetése általánosságban is kulcsfontosságú eszköz lehet a hosszú távú ügyfélkapcsolatok erősítésére és a szolgáltatási színvonal folyamatos emelésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | digitalizálása, informatikai, ügyfélkapcsolat, ügyfélkezelés, vevőkapcsolat |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 13:03 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 13:03 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |