A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél

Höflinger Jennifer (2016) A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Höflinger_Jennifer_Szakdolgozat_2016____.pdf] PDF
Höflinger_Jennifer_Szakdolgozat_2016____.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2040.

Download (1MB)
[thumbnail of bizalmas.pdf] PDF
bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2040.

Download (180kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fodor Mónika
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Monster, Coca-Cola HBC Magyarország Kft., Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 09. 08:48
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 10. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet