Höflinger Jennifer (2016) A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Höflinger_Jennifer_Szakdolgozat_2016____.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2040. Download (1MB) |
|
PDF
bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2040. Download (180kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Monster, Coca-Cola HBC Magyarország Kft., Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 09. 08:48 |
Utolsó módosítás: | 2016. Nov. 10. 11:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |