Joó Panna (2025) Fogyasztói magatartás-Könyvvásárlási szokások. Pénzügyi és Számviteli Kar.
![]() |
PDF
Joó_Panna_MZX1N6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA_O_Joó_Panna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (254kB) |
![]() |
PDF
ALAPK_szakdolgozat-biralat-es-javaslat_2025_JP.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (89kB) |
![]() |
PDF
BA_B_Joó_Panna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (129kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban azt vizsgáltam, hogyan alakítják át a digitalizáció és a generációs különbségek az olvasási és könyvvásárlási szokásokat. Arra voltam kíváncsi, vajon az embereket manapság a hagyományos, nyomtatott könyveket, vagy a napjainkban egyre népszerűbb e-bookokat és egyéb interaktív olvasási formákat részesítik előnyben. Kérdőíves kutatásom során magyar és nemzetközi válaszadóktól gyűjtött adatok alapján megállapítottam, hogy a fiatalabb generációk nyitottabbak a digitális formátumok iránt, míg az idősebbek továbbra is a nyomtatott könyveket részesítik előnyben. A kutatás eredményei arra utalnak, hogy a jövőben a nyomtatott és digitális könyvformátumok egymást kiegészítve maradnak jelen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-könyv, fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, könyv, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 13:02 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 13:02 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |