Bognár Bianka (2025) Érzéki impulzusok: Az érzékszervi marketing szerepének vizsgálata a vásárlási döntéshozatalban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Bognár Bianka_ Szakdolgozat_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
![]() |
PDF
ÉRTÉKELÉS_BognárBianka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (43kB) |
![]() |
PDF
belso-biralat_Bognár Bianka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (281kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az érzékszervi marketing egy átfogóbb marketingstratégia, amely az emberi érzékszerveken keresztül hat a fogyasztói élményekre és döntéshozatalra. Dolgozatomban a hallást, szaglást és az ízlelést fogom vizsgálni, hogyan alkalmazzák őket a cégek vásárlószerzés érdekében, hogy működik mint marketingeszköz, milyen hatással van a vásárlás folyamatára, és mennyire befolyásolja a vásárlók végső döntéshozatalát. Szinte bárhol tapasztalhatunk olyan ingereket, amelyek az érzékszerveinkre hatással vannak, több esetben is előfordulhat, hogy ez észrevétlenül zajlik, anélkül, hogy tudatosulna bennünk ez a folyamat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntéshozatal, érzelmek, érzékelés, érzékszervek, érzékszervi marketing, fogyasztói magatartás, kutatás, marketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |