Érzéki impulzusok: Az érzékszervi marketing szerepének vizsgálata a vásárlási döntéshozatalban

Bognár Bianka (2025) Érzéki impulzusok: Az érzékszervi marketing szerepének vizsgálata a vásárlási döntéshozatalban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bognár Bianka_ Szakdolgozat_.pdf] PDF
Bognár Bianka_ Szakdolgozat_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of ÉRTÉKELÉS_BognárBianka.pdf] PDF
ÉRTÉKELÉS_BognárBianka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (43kB)
[thumbnail of belso-biralat_Bognár Bianka.pdf] PDF
belso-biralat_Bognár Bianka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (281kB)

Absztrakt (kivonat)

Az érzékszervi marketing egy átfogóbb marketingstratégia, amely az emberi érzékszerveken keresztül hat a fogyasztói élményekre és döntéshozatalra. Dolgozatomban a hallást, szaglást és az ízlelést fogom vizsgálni, hogyan alkalmazzák őket a cégek vásárlószerzés érdekében, hogy működik mint marketingeszköz, milyen hatással van a vásárlás folyamatára, és mennyire befolyásolja a vásárlók végső döntéshozatalát. Szinte bárhol tapasztalhatunk olyan ingereket, amelyek az érzékszerveinkre hatással vannak, több esetben is előfordulhat, hogy ez észrevétlenül zajlik, anélkül, hogy tudatosulna bennünk ez a folyamat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéshozatal, érzelmek, érzékelés, érzékszervek, érzékszervi marketing, fogyasztói magatartás, kutatás, marketing
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:56
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet