Balga Máté (2025) A BioTechUSA digitális marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
BalgaMátéQ5P28X_KM_DIM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
1. számú melléklet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (244kB) |
![]() |
PDF
2. számú melléklet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
![]() |
PDF
Balga Máté- bírálat- külső konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (889kB) |
![]() |
PDF
Bírálat Balga Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (126kB) |
Absztrakt (kivonat)
Digitális marketing specializációs hallgatóként sokféle marketing eszközről, platformról, módszerről és technikáról hallottam egyetemi tanulmányaim során.Szakdolgozatomban a BioTechUSA digitális marketing stratégiáját szeretném bemutatni. Jelenleg a gyakornoki munkámat is ennél a cégnél töltöm, így szinte adott volt számomra, hogy összekapcsoljam a tanulmányaimat a gyakorlati tapasztalataimmal. Dolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtsak a BioTechUSA digitális marketing stratégiájáról, bemutatva a közösségi média, a keresőoptimalizálás (SEO), a fizetett hirdetések (PPC), az email marketing, az influencer marketing és az adatvezérelt marketing alkalmazását. Az elemzés során feltárom, hogyan járulnak hozzá ezek az eszközök a vállalat piaci pozíciójának erősítéséhez és a fogyasztói hűség növeléséhez.A kutatás során a következő módszereket és elemzéseket fogom alkalmazni: közösségi média elemzés, SEO és tartalommarketing elemzés, PPC kampányok elemzése, email marketing elemzése, weboldal és e-kereskedelem elemzése. Ezen kívül egy primer kutatást is végzek, amely során a BioTechUSA versenytársait fogom összehasonlítani és elemezni.Szakdolgozatom első részében a céget szeretném bemutatni és beszélek a digitális marketing jelentőségéről is. Ezután elemezni fogom a cég által használt marketingstratégiát: kitérek a közösségi média jelenlétre, SEO és tartalom marketingre, PPC kampányokra, email marketingre, influenszer marketingre, weboldal és e-keresekedelemre. Az esettanulmányok és elemzések részben a közösségi média kampányok elemzésére, a SEO és tartalommarketing stratégiák hatékonyságára, a PPC kampányok eredményeire, az email marketing kampányok hatékonyságára, az influencer marketing hatására a márka ismertségére és eladásaira, a weboldal és e-kereskedelmi platform elemzésére kerül sor. Primer kutatásomat összehasonlító elemzés formában fogom végezni. Végül összefoglalom a BiotechUSA Kft. digitális marketing stratégiáját, javaslatokat teszek a jövőbeni fejlesztésekre, és megfogalmazom a záró gondolatokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, cégstratégia, digitális kor, digitális marketing, marketingstratégiák, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |