Marketing az E-sportban

Ambrus Péter (2025) Marketing az E-sportban. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ambrus Péter Záródolgozat.pdf] PDF
Ambrus Péter Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (793kB)
[thumbnail of Bírálat Ambrus Péter.pdf] PDF
Bírálat Ambrus Péter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (592kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja az e-sport, mint modern és dinamikusan fejlődő iparág marketingjének átfogó bemutatása és elemzése. A kutatás középpontjában az áll, hogy miként alkalmazzák a hagyományos marketingeszközöket az e-sport szcénában, valamint milyen új lehetőségek és kihívások jelentkeznek ezen a digitális és fiatalos platformon. A dolgozat bemutatja az e-sport kialakulását, növekedésének mozgatórugóit, és részletesen foglalkozik a közönség jellemzőivel, a szponzorációval, valamint a közösségi média szerepével az iparágban. A szakirodalmi háttér alapján a dolgozat vizsgálja azokat a márkákat és stratégiákat, amelyek sikeresen integrálódtak az e-sport világába, különös tekintettel a célcsoport elérésére, a márkahűség kialakítására, és az élményalapú marketingre. Az elemzés részeként konkrét példákon keresztül kerül bemutatásra, hogy a vállalatok miként használják ki az e-sport által kínált egyedi lehetőségeket. A kutatás eredményei alapján elmondható, hogy az e-sport egyre fontosabb szerepet tölt be a marketingkommunikációban, különösen a Z generáció elérésében. A dolgozat hozzájárul a témában való mélyebb megértéshez, és gyakorlati tanácsokat kínál azoknak a márkáknak, amelyek hosszú távon szeretnének jelen lenni az e-sport világában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: esport, gamer szokások, HyperX, játékok, marketingkommunikáció, márkastratégiák, Razer, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:56
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet