Andor Zoltán (2025) Válságkommunikáció a divatiparban. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Válságkommunikáció a divatiparban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (551kB) |
![]() |
PDF
AndorZ_biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
![]() |
PDF
szakdolgozat értékelése_aláírt.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (599kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban kulcsfontosságú a divatvilág válságkommunikációjának vizsgálata, mivel a globális cégekkel kapcsolatos botrányok gyorsan terjednek a digitális térben. Ez a kutatás a H&M, Gucci, Zara és Victoria’s Secret márkák válságkommunikációs taktikáit elemzi valós botrányok kapcsán, a márkaimázs javítására és a fogyasztói bizalom visszaszerzésére koncentrálva. A tanulmány kvalitatív módszerekkel, esettanulmányok segítségével mutatja be, hogyan kezelik ezek a cégek a fenntarthatósággal, etikával és társadalmi kérdésekkel kapcsolatos válságokat. Az elemzés feltárja a sikeres és sikertelen kommunikációs megoldásokat, kiemelve a közösségi média szerepét, az átláthatóság jelentőségét és a kulturális érzékenységet. A kutatás eredményei hozzájárulnak a divatipar válságkommunikációjának elméleti és gyakorlati megértéséhez, valamint iránymutatást adnak a márkák számára a hatékony válságkezeléshez.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, divatipar, kommunikáció, márka, vállalat, válság, válságkommunikáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:56 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |